Power gas Spartan imports

Larykoek

Member
22 apr 2017
8
1
Trophies
2
Hey, (airsoftnoobje hier)

Net mijn eerste airsoft replica gekocht (tokyo marui glock18c full auto GBB)

En toen gaf hij mij keuzes voor gas bij de replica uiteraard en ik heb de spartan imports power gas gepakt (is geolied)

Maar, daarna een bericht naar een vriend gestuurd (van replica) en die zei wel opletten met sterk gas aangezien die glock van plastic is.

Dus ik hem een foto gestuurd van het gas wat ik erbij heb maar dat kende hij niet en kon daardoor niet oordelen.

Kan iemand mij meer info geven hierover?

Voordat ik mijn replica kapotmaak.

Met vriendelijke groet,

Lars
 
Ik ken het merk niet, maar als het power gas genoemd word, zou ik het niet in een TM gebruiken om eerlijk te zijn :|
 
Dat dacht ik dus zelf ook maar dacht misschien ligt het aan mijn lage kennis van airsoft.
 
Ik heb, op aanraden van firesupport, dat gas ook gekocht voor mijn tm hi capa. Nooit gebruikt though, heb nog ander gas liggen.
 
het klinkt krachtig, maar firesupport is een degelijke winkel dus je zou het mogelijk kunnen gebruiken. TM's zijn echter niet gebouwd op al te krachtig gas, dus wees voorzichtig. Wat sommige mensen doen is de replica gebruiken totdat de slede breekt, en er dan een metalen slede opzetten zodat de replica zwaarder gas aankan.
 
Ik heb even een vergelijk filmpje gekeken


Mijn persoonlijke conclusie/tip:
Als je de full auto functie wil gebruiken gebruik het gas tot een graad of 20, single shot gaat waarschijnlijk tot een graad of 25. Het filmpje laat zien dat het spartan gas 5 a 10 fps meer produceert dan regulier green gas en dus krachtiger is. Een TM 18c kan redelijk wat hebben maar dat wordt op full auto redelijk wat minder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Larykoek en Jan
Bedankt voor de info!
zal dan wel een can green gas bestellen in Nederland en er later een metalen slede opzetten aangezien ik hem graag op full auto wil gebruiken.

met vriendelijke groet,

Lars