PPS43 Kent iemand hem als replica ?

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10
Ben mezelf in de PPS43 aan het verdiepen en vind het een steeds interessanter item worden.

Alleen als replica vrijwel onvindbaar ?? Kent iemand hem als airsoft replica ?

8OB7bDu.jpg
[/img]

Zover ik weet bestaan alleen de PPSH-41, de Mosin Nagant, en de TT33 Tokarev als replica's van de Soviet Unie uit WO2. Je kan altijd proberen iemand te vinden die een echte kan converten, heb dit gedaan zien worden met een OTs-Groza. Maar dit zal je logischer wijs vele eurotjes gaan kosten.

Wel zonde. Zo bizar veel M4's en varianten en vrij weinig unieke replica's.

Ik heb er al een in mn mandje liggen bij ZIB Militaria. Een onklaar gemaakte.

Wel zonde om daar een loopwerk in te maken. Maar de handen jeuken. hahah

Mooi van lelijkheid!

Dit is er nou echt een uit de catagorie : "er hoeven alleen maar kogels uit te komen"

Mooi van lelijkheid!

Dit is er nou echt een uit de catagorie : "er hoeven alleen maar kogels uit te komen"

Als het er stom uit ziet, maar het werkt. Is het niet stom. ;) 

Ik heb er al een in mn mandje liggen bij ZIB Militaria. Een onklaar gemaakte.

Wel zonde om daar een loopwerk in te maken. Maar de handen jeuken. hahah

@Trishot

Vat het onderstaande alsjeblieft niet op als iets verkeerds, ik wil je graag alleen maar informeren.. :) is goed bedoelt!

Ik hoop dat je in het bezit bent van de papieren om deze volautomatische onklaargemaakte wapens te bezitten. zonder bijv een verzamelaarsvergunning is het namelijk illigaal om : 

-Volautomatische onklaargemaakte wapens te bezitten in Nederland zonder de juiste vergunningen ( In dit geval bijv. een verzamelvergunning voor dit type wapen.

-Onklare wapens te bezitten die onklaar gemaakt zijn volgens Duitse wet. 

In Nederland mag je zonder de juiste documenten :

- Volgens Nederlandse wapenwet onklare grendelgeweren beziten die voor 2005 onklaargemaakt zijn, maar het beste is om hier WEL een certificaat van onklaarheid bij te hebben. O.a Hes Van Zweeden doet dit, wel fijn als je ooit het ding wil verkopen. 

--Let hier op, anders heb je straks een flink probleem aan je broek-- 

Als je een PPS43 in Nederland wil hebben, zul je hem officieel moeten importeren en door een officiele wapenhandelaar onklaar moeten laten maken volgens Nederlanse wet, en weet je wat er dan gebeurd? Dan gaat hij over de lengte door de midden en word vervolgens op een bord gemonteerd..zonde van je geld :) 

Hahahah dat is een mooi verhaal Strelok. En je hebt gelijk. Beter in mandje laten liggen .  Soms zin om leuke dingen te maken he. Dan kijk je wel eens ergens overheen.

Gewoon maar bij airsoft officials houden. Zucht.
Enne t is waar ze benne leluk. Maar toch ook wel historisch !
Alleen wat ik me afvraag is. wanneer is het nog een wapen en wanneer ehhh een airsoft samenraapsel? Wat bepaalt wat het wapen is ? In Amerika is een underreceiver van een AK al niet zomaar te koop ! Dat is praktisch de basis van het wapen. Metalen U profiel met uitsparingen !

Joh Tri-shot, ik zou maar wat graag dit soort dingen verzamelen. Helaas is het zo'n gedoe dat ik het maar bij grendelwapens houdt. Met Airsoft replica's gaat het gelukkig wat soepeler. 

Waar de lijn te trekken..ik weet het niet. Ik heb me gewoon vrij goed ingelezen in deze wet voordat ik mijn eerste onklare K98 kocht, ik wilde absoluut niet in een grijs gebied vallen. Maar de wet blijft krom... 

Maar de wet blijft krom... 

Stof tot nadenken... Recht is dus toch krom?!

Wetten..Je moet ze leren lezen en snappen.De wetboekjes van "Stapelmans & de Koning" (de uitgever)werden niet voor niets "Stapelgek & de Koning" genoemd.

Misschien een long shot, maar deze kwam ik tegen in de mailing van gunfire.

eng_pl_FC-SMG-Submachine-Gun-Replica-1152205869_4.jpg

Fc-smg. Misschien een goede basis om te modden?

Wel een end korter, maar ja...