PrijstipCondor plater carrier OD

michiel80

Well-Known Member
22 jun 2016
240
93
Trophies
13
Om mijn Aliexpress vestje te vervangen was ik op zoek gegaan naar een stapje betere plate carrier en mijn oog viel o.a. Op die van Invader Gear (de complete met pouches) en een van Condor.
Uiteindelijk heb ik besloten voor de laatste te gaan en deze zelf uit te breiden met diverse pouches.

Het viel mij op dat er nogal wat prijsverschil in zat en wilde hier even delen waar ik m uiteindelijk heb gekocht (scheelde 20 euro!)
http://www.special-gear.nl/nl/condor-plate-carrier-operator.html?id=39871322

Ik ben benieuwd hoe deze gaat bevallen en zal ook mijn bevindingen hier delen.

EDIT: (stock) foto toegevoegd
 

Bijlagen

  • condor-condor-plate-carrier-operator.jpg
    condor-condor-plate-carrier-operator.jpg
    32,2 KB · Weergaven: 138
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en Jan
Ik was zelf te lui om een vest nog te gaan bekleden met pouches en heb dus toen de invader gekocht, wat best een goede deal is, maar mogelijk achteraf had ik met wat meer investering in het uitzoeken van pouches en prijzen wat geld hebben kunnen besparen gezien ik een groot aantal pouches atm niet gebruik zoals de extra M4 mag pouches, de admin pouch, radio pouch, dump pouch zit erop maar gebruik ik ook bijna nooit, pistol mag pouches gebruik ik niet want ik run geen pistool, enz, yeah ik run echt bare minimal. Achteraf was het vest zelf vooral handig vanwege de integrated M4 pouches, de water carrier vanwege uitbreiding naar HPA. Mogelijk dat ik in de toekomst wel meer pouches ga gebruiken, ik heb bijvoorbeeld al een porto nu maar moet er nog een keer een oortje voor halen en mogelijk dat ik voor outdoor games wel 8 mags run in de toekomst. Iig als je de tijd er in wil besteden om de pouches bij elkaar te zoeken dan kan je hiermee wel geld besparen.
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80