Prima redelijk goedkope Aeg?

Cooper2099

Well-Known Member
6 okt 2016
115
42
Trophies
8
Heren en Dames,

Ik heb mijn pa zo gek gekregen om ook te gaan airsoften! Hij is al één keer mee geweest en vond super leuk. Nu mijn vraag. Ik zie op taiwangun redelijk goedkope aegs, wat is verstandiger voor mijn ouwe pa!:p een TG goedkopere aeg of misschien een G&G budget kunststof M4 etc? Graag jullie meningen en andere opties;)

Budget voor een aeg is rond de 250 euro.

Graag hoor ik van jullie

Als je zelf een beetje kan knutselen is misschien 2e hands een optie?

Anders zou ik misschien toch even door sparen en iets degelijks kopen. Goedkoop is vaak duur koop.

Aps heeft wel wat modellen in jouw budget. Alleen ook daar is het je krijgt waar je voor betaald. Hate it or love it gevalletje

Met een G&G ben je eigenlijk gelijk klaar... heb je replica die out of the box goed is met een mosfet, alleen wel kunststof (wel goed kunststof) body...

Een maatje van mij heeft om die reden ook voor een G&G gekozen (wel ff een Modify flat hopje erin...)

Ik heb nog een licht ge-upgrade APS UAR waar ik van af wil(heb er te veel). Heel ergonomisch en gebruikers vriendelijk.

Cyma 040, 042, 048, G&G Combat Machines, Specna Arms dat zijn toch wel de betere modellen in die prijs klasse.

De 042 heeft een TM opbouw en de 040, 045 en 048 een VFC opbouw. De VFC variant is steviger en gaat op dezelfde wijze uit elkaar als de realsteel AKs.

@TS Als je een beetje handig bent bouw je voor €250 een hele dikke cyma AK ;)

Voor dat budget zit je bij Taitaigun wel goe.
Met een Cyma Mp5 is nx mis en hun AK's zijn ook van goede kwaliteit.
Maar blijf weg bij hun M4's,die hebben issues.

De 042 heeft een TM opbouw en de 040, 045 en 048 een VFC opbouw. De VFC variant is steviger en gaat op dezelfde wijze uit elkaar als de realsteel AKs.

@TS Als je een beetje handig bent bouw je voor €250 een hele dikke cyma AK ;)

Die bedoelde ik, maar mistakes were made inderdaad de 045 ipv de 042 en dan heb je alle series met een VFC opbouw ipv de TM XD.

• Leuk
Waarderingen: SmerigeHarry
Ik heb nog een licht ge-upgrade APS UAR waar ik van af wil(heb er te veel). Heel ergonomisch en gebruikers vriendelijk.
Oeeeh Ties dat klinkt wel erg leuk! Kunstof body toch? kun je er wat meer over vertellen? Ik heb het model al even ge'apped, eens even afwachten wat hij ervan vindt:cool:

Oeeeh Ties dat klinkt wel erg leuk! Kunstof body toch? kun je er wat meer over vertellen? Ik heb het model al even ge'apped, eens even afwachten wat hij ervan vindt:cool:
Hey, Ja kunststof body wel versterkt met glasvezel. Eh ja wat wil je weten? Ik heb hier nog mijn te koop post gevonden: [TKA] APS uar Zwart Staat denk ik wel het meest bij wat je wil weten.

• Leuk
Waarderingen: Cooper2099
Zojuist 2x AK74 besteld van Cyma Cm040, kon het niet laten om er ook ééntje voor mijzelf te bestellen!:cool: Thx voor de tips! Sorry Ties mijn pa vond het model niet mooi:(

Hè kan ik m weer niet kwijt. :p
Nee geeft niks joh, het is ook wel een appart apparaat haha van de looks moet de UAR het niet hebben iig.

• Leuk
Waarderingen: Cooper2099