Probleem m4

Olivier Duijvesteijn

Well-Known Member
7 jan 2019
315
36
Trophies
7
Ik heb een m4 replica
Nu weet ik het niet meer zeker maar als het magazijn er in zit kan je die toch niet zo los trekken?

Ik heb hem afgelopen week laten maken omdat hij te hard schoot nu heb ik dat laten doen bij een gerenomeerde winkel maar dit zijn ze gewoon vergeten?
Is er iemand die dit kan maken in de buurt van breda? Rij ik bij je langs ik heb wel alle onderdelen ( 2 plastjes en een veertje) maar zelf geen idee hoe dat moet?
Groet olivier

Welke replica is het en welk merk magazijnen? Niet alle magazijnen passen lekker in elk merk/replica.

Ik neem aan dat je mag release gewoon aanwezig is op je replica? Of zijn ze deze in zijn geheel vergeten terug te plaatsen? Kan me bijna niet voorstellen. Klinkt dus inderdaad zoals @JWieleman aangeeft dat je magazijn welke je probeert niet lekker past in je replica.

Ik had iets vergelijkbaars, en toen bleek het schroefje in mijn mag release knop losgedraaid te zijn. Kwestie van vastdraaien en mn magazijnen bleven weer goed zitten.

iemand in de buurt van breda die technisch is op het gebied van m4?
zou graag a.s zondag willen skirmen voor het eerst maar wil ff checken of alles goed zit

Wat zou je willen checken dan? Twijfel je ergens specifiek aan?

Nou als ik mijn magazijn er in duw klikt hij maar ik trek hem er ook zo weer uit zonder te ontgrendelen dat lijkt mij niet goed?

Wat je vrij makkelijk kunt doen is ff de mag release los maken en de veer die er in zit iets uitrekken. Dan de boel weer dicht bouwen en dan moet hij strakker klemmen.
De veer is eigenlijk zo'n beetje het enige wat er mis kan zijn aan de mag release want hij is niet ineens helemaal versleten geraakt lijkt me. Of speelt dit probleem al langer?

Wat je voor de grap zou kunnen kijken is of er soms wat vuil zit op de aanlegvlakken op de uiteinden van de lange zijde van de mag release (in de rode cirkels). Kan daardoor zijn dat hij net iets te ver naar buiten blijft staan.
Ik heb laatst een replica gespoten en door het laagje verf wat er op was gekomen kon de realease niet ver genog naar binnen waardoor mijn mags minder goed bleven zitten. Dus het kan vrij nauw komen.
CBJGq4S.jpg

bij andere magazijnen doet hij het prima alleen bij het originele magazijn klemt hij niet ik gebruik gewoon de andere bedankt

Dan moet je dus waarschijnlijk aan je magazijn vijlen. Waar de catch in moet vallen/achter moet haken.

Vergelijk ze anders met elkaar. Had het ook met 1 TM magazijn. Net een geperst randje dat te ver naar buiten stond.