Probleem met hop up rubber

7 dec 2016
19
0
Trophies
1
Ik heb een klijne maand geleden een nieuwe hop up rubber geplaatst in men m4 replica, maar ik heb ontdekt dat na een aantal bb's af te vuren heel men hop up ontregeld raakt het word zelfs zo erg dat er op pebaalde momenten de bb's vast komen te zitten in men hop up ondertussen heb ik hem al binnen gebracht in de airsoft shop ze hebben men replica uitelkaar gehaald en alles na gekeken maar konden het probleem niet vinden, weet er iemand wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik het zou kunnen op lossen

Klinkt eerder als je hop up chamber die niet goed blijft ingesteld staan. Misschien wel handig om wat meer info te plaatsen zoals replica, welke onderdelen er mogelijk nog meer zijn vervangen of wat er stock is en dan vooral natuurlijk hop up chamber, bucking, nub en barrel, maar nozzle is ook wel handig.

• Leuk
Waarderingen: Emiel christiaen
Klinkt eerder als je hop up chamber die niet goed blijft ingesteld staan. Misschien wel handig om wat meer info te plaatsen zoals replica, welke onderdelen er mogelijk nog meer zijn vervangen of wat er stock is en dan vooral natuurlijk hop up chamber, bucking, nub en barrel, maar nozzle is ook wel handig.

Wel het is een Valken battle machine Mod m met een 360 fps Spring ik heb er nog niets aan veranderd behalve de hop up rubber de nieuwe hopup rubber is volgens mij van G&G

Kan nog steeds van alles zijn. Je hop-up unit zou een productiefout kunnen hebben zodat bijvoorbeeld de kamer ovaal-achtig is i.p.v. rond (een teammaat had dat laatst met een van de duurdere merken hop-ups). Het kan zijn dat het schroefje op je hop-up unit lostrilt van het schieten en dat je hop-up dan helemaal open of helemaal dicht gaat bijvoorbeeld.

Hebben ze hem in de winkel getest? Heb je er naderhand zelf nog mee geschoten?

• Leuk
Zit de bucking goed in de hop up? Ging deze er makkelijk in of heb je hem verdraait met installeren? Zit het einde van de bucking goed? Niet te ver ofzo.

Probeer een bb in de hop up kamer te laten vallen als je hem ondersteboven hebt langs waar je magazijn normaal feed.

Kijk of je nozzle de bb goed weg kan drukken

Zit het schroefje van het hopup wieltje strak? Misschien een klein ringetje er tussendoen en loctite
Zit je nub nog goed en alles recht in de window van je barrel?

Ik noem alles maar op want we weten niet wat ie precies doet.

• Leuk
Kan nog steeds van alles zijn. Je hop-up unit zou een productiefout kunnen hebben zodat bijvoorbeeld de kamer ovaal-achtig is i.p.v. rond (een teammaat had dat laatst met een van de duurdere merken hop-ups). Het kan zijn dat het schroefje op je hop-up unit lostrilt van het schieten en dat je hop-up dan helemaal open of helemaal dicht gaat bijvoorbeeld.

Hebben ze hem in de winkel getest? Heb je er naderhand zelf nog mee geschoten?
In de winkel konden ze hem niet testen maar ze zijden dat ze de rubber ongeveer goed hadden afgesteld maar toen ik er zelf me schoot stond hij zo slecht afgeregeld dat er zelfs geen bv uit kwamen

Zit de bucking goed in de hop up? Ging deze er makkelijk in of heb je hem verdraait met installeren? Zit het einde van de bucking goed? Niet te ver ofzo.

Probeer een bb in de hop up kamer te laten vallen als je hem ondersteboven hebt langs waar je magazijn normaal feed.

Kijk of je nozzle de bb goed weg kan drukken

Zit het schroefje van het hopup wieltje strak? Misschien een klein ringetje er tussendoen en loctite
Zit je nub nog goed en alles recht in de window van je barrel?

Ik noem alles maar op want we weten niet wat ie precies doet.
De shop zelf heeft de rubber geplaatst en ik denk zelf dat het aan de hop up ligt want het is daar waar de bb vast komen te zitten

Maar wat gebeurt er als je een bb vanaf boven in de hopup laat vallen
Dan buurt hij gewoon af maar het ook niet zo dat dit bij elk schot gebeurt want als het gebeurt dan draai ik even aan men hop up wieltje en Da is het voor even over maar na een x aantal Schooten is het weer juist het zelfde

Het zou idd best kunnen dat door de trillingen de hop up ontregeld raakt. Bij een v3 hop up gaat de hop er langzaam af omdat de arm naar voren trilt.
Zou het bij jou kunnen zijn dat hij vaster draait tot de hop zo dicht zit dat er geen bb meer door komt? Bij sommige buckings kan dat namelijk.

• Leuk