Probleem na upgraden AW .308 Sniper van ASG L96

daniel philip

Member
7 mei 2018
8
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Ik wil op de volgende skirm eens een begin maken aan het vakgebied snipen.
Ik heb daarom vrij goedkoop een AW .308 SNIPER van het merk ASG kunnen kopen.

Ik heb voor deze sniper bij de combatshop in IJsselstein nog een 550 fps. upgrade setje voor de L96 kunnen kopen.
Nu heb ik deze zelf vervangen met de hulp van diverse YOUTUBE filmpjes, maar nu als ik de bolt naar achter trek gaat die heel zwaar.

WAT HEB IK NIET GOED GEDAAN??? ik heb juist wel opnieuw de diverse onderdelen gesmeerd.
Ik hoop dat iemand mij met mijn probleem kan helpen?

Alvast bedankt,

Daniel

Das normaal bij de ASG AW308.
Maar lees ik dat nu goe?
Heb je een upgrade set gekocht waarmee je de 550 FPS aantikt?
Dan kan je er nergens mee spelen want op alle velden geld een restrictie van 500 FPS max!

• Leuk
Waarderingen: daniel philip
Ha ha ha,,, dat stond wel op de verpakking.... maar zaterdag bij de chrono gaf die 478 fps aan.

Maar is er echt niets aan te doen om dit soepeler te laten verlopen???

Ik heb zelf een paar jaar met zo'n 308 gelopen en ik had mij er bij neergelegd dat je er een stevig stel spieren mee kweekt.

Ik kan niet aanvoelen hoe zwaar "zwaar" is, maar opzich is het wel logisch dat wanneer je een zwaardere veer monteert in een springer sniper de bolt pull ook zwaarder wordt.

Komt door de 45° sears en piston die erin zit. Maak er 90° van (90° trigger en 90° piston) en je hebt een lichtere bultpull.

Ik heb zelf met 90° sears ed nooit problemen in mijn snipers, ik kan letterlijk met mn pink de bolt aanspannen, en schiet met mn spring 486 fps.

Heb je trouwens je airseal gecheckt? Als je een 550fps setje erin heb en maar 478fos ermee haalt is er toch ergens iets fout