Probleem nieuwe m4 114 asr

Olivier Duijvesteijn

Well-Known Member
7 jan 2019
315
36
Trophies
7
Ik heb pas een nieuwe m4 114 asr gekocht bij airsoft pro nu was in eerste instantie de zekering kapot dus die vervangen.
Nu accu aantal uur opgeladen
Hij doet niets.
Ik hoor het motortje wel reageren bij de trekker maar thats it?
Handgreep word wel enorm warm en de nieuwe zekering is niet vast te pakken zo heet klopt dit? Of wat zou het kunnen zijn?

Opwarmen van bedrading en elektronica betekent dat er ergens weerstand is. Motor die klikt maar niks beweegt kan heel goed komen doordat de polariteit van de motor is omgedraaid.

Je doet er verstandig aan contact op te nemen met de leverancier en dan je probleem uit te leggen.

Ja en dan koop je troep voor veel geld.....mag je toch wel meer van verwachten ga wel kijken of ze er nog wat aan doen

Wat Sander al zei is gewoon slim om te doen, maar goed wat ik er mee wilde zeggen is dat je zoiets hebt als QC en als het daar net even mis gaat dan kan je gewoon pech hebben. Voor de rest ben ik gewoon geen fan van APS. Echter dit kan in principe met elk merk gebeuren, zelfs de replica's van 600+ euro kunnen gewoon een slip up hebben tijdens in elkaar zetten en QC en dan niet werkend aankomen.

Wat Sander al zei is gewoon slim om te doen, maar goed wat ik er mee wilde zeggen is dat je zoiets hebt als QC en als het daar net even mis gaat dan kan je gewoon pech hebben. Voor de rest ben ik gewoon geen fan van APS. Echter dit kan in principe met elk merk gebeuren, zelfs de replica's van 600+ euro kunnen gewoon een slip up hebben tijdens in elkaar zetten en QC en dan niet werkend aankomen.
Nou weer ff wat anders sluit hem net weer aan batterij niet meer op lader gehad en hij doet het meteen? Zou dit kunnen komen omdat de batterij direct van lader af kwam? Of moet dat gewoon kunnen? Ik heb een 1600 batterij hoe lang zou je daar mee doen? Het is een dubbele staaf batterij

Nee, volgens mij is/was er echt iets mechanisch mis (dus in je gearbox/motor): zelfs bij een bijna lege batterij moet je replica nog iets doen (je gearbox doet dan nog wel een full cycle, al is het niet van harte).

Maar wellicht is alles nu mechanisch in orde nadat er een tandwiel niet helemaal lekker zat (door het vervoer oid) en ben je nu definitief van het probleem af.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Olivier Duijvesteijn