Problemen g&g magazijnen m4 en waar zijn er MAG magazijnen verkrijgbaar in NL/euroa?

timetje100

New Member
1 okt 2015
2
0
Trophies
1
Beste Airsofters,

Momenteel heb ik 4 g&g magazijnen waarbij ze alle 4 niet goed doen feeden in mijn m4 als ze vol zitten met bb's. I
k heb ze al meerdere malen uit elkaar gehaald maar het helpt niet. Ik heb ze ook al met siliconen spray behandeld.
Ik kan ze eventueel terugsturen naar bbbaas? die doen ze dan nakijken voor mij?

En aangezien ik waarschijnlijk nieuwe magazijnen moet weet iemand waar ik MAG magazijnen voor m4 kan kopen in Nederland of Europa? Ik heb gehoord dat dat een van de beste magazijnen zijn van kwaliteit en prijs.
Ik heb ze alleen nog kunnen vinden via evike uit amerika.

En welke replica?

De magazijnen terug sturen, na zelf bezig te zijn geweest met silliconen is denk ik geen optie. Maar je kunt er een mailtje aan wagen.

De MAG is een ondersteunings vuurwapen. Deze gebruikt geen magazijnen maar is belt gevoed. De replica versie gebruikt drumbox.

Toothpick;20066 zei:
De MAG is een ondersteunings vuurwapen. Deze gebruikt geen magazijnen maar is belt gevoed. De replica versie gebruikt drumbox.

Hij bedoelt M4 Magazijnen van het merk MAG XD. Dat is een merk die dus magazijnen maakt en misschien andere dingen. Ik zou zeggen dat je ze via google wel vindt maar vooral op Amerikaanse websites.

ik heb ze uit Azië voor mijn ICS M4. Deze M4 is erg kieskeurig wat betreft magazijnen en deze magazijnen werken super.

http://shop.ehobbyasia.com/mag-130rd-magazine-for-m4-m16-aeg-black-8pcs.html#.VvUn9f_2a70

momenteel gebruik ik 101 inc 0.25 gram
en mijn m4 is van cyma
ik kan ze terugsturen naar bbbaas die kijken ze dan na.

timetje100;20145 zei:
momenteel gebruik ik 101 inc 0.25 gram
en mijn m4 is van cyma
ik kan ze terugsturen naar bbbaas die kijken ze dan na.

Well there's your problem..
BB's van 101 inc zijn heel slecht, ga voor xtreme presision, green bb of bioval.
Het kan goed zijn dat andere bbs je probleem al verhelpen.

Bioval zou ik niet gebruiken in g&g mags aangezien daar ook meerdere problemen mee hadden.

Ik heb ook de G&G midcaps en nog nooit problemen gehad met xtreme precision of green devils. BTW het kan ook nog aan de hop up liggen is die stock (welk merk)of een andere, zelfs in de stock G&G hop up had ik nog wel eens problemen als ik het me goed herinner.

Rebelattack;20156 zei:
Ik heb ook de G&G midcaps en nog nooit problemen gehad met xtreme precision of green devils. BTW het kan ook nog aan de hop up liggen is die stock (welk merk)of een andere, zelfs in de stock G&G hop up had ik nog wel eens problemen als ik het me goed herinner.

bedankt iedereen voor de handige tips!
ik zal is binnenkort nieuwe bb's kopen!

One more thing, the new regulation by Postnl will charge you at lest €18,66 for (Rembours- / inklaringskosten) to any package value to €22,- till €150,- come from abroad. So keep in mind the price plus shipping cost will rise more than you expect.

ik heb voor mijn krytac ook nieuwe mags moeten kopen. Wat je kan doen is of nieuwe magazijnen kopen. Of een nieuwe hopup die minder picky is.

In het geval van mijn krytac heb ik amoeba mags gekocht, hier begint dat ding wat de balletjes tegen houd iets hoger waardoor ie ze wel pakt.$50 voor een doos van 10

Heb zelf amoeba magazijnen, voelen stevig aan en schijnen in veel verschillende replicas,
Krijg volgende week mn replica binnen, zal het dan we even testen