PT24/7

Vladimir

Amor Vincit Omnia
23 mei 2014
1.708
974
Trophies
24
Origineel een Taurus PT24/7 maar mijn apparaat is van het thaise merk KWC.Op zich een aardig schietend apparaatje op Co2-patronen zonder blowback en vaste slede maar met een gefikseerde hop-up. Goedkoop gekocht bij Gunfire.pl.Het magazijn houd 15 rounds maar af en toe gaat er 1tje meer in maar die extra BB zorgt er dan wel voor dat de innerbarrel beschadigd.Daar komt dan een fikse deuk in wat mij dus al eens is overkomen.Goed opletten met vullen dus.De slede is van metaal en de onderbody van ABS-plastic.Het magazijn is van dik alu en brengt het apparaat op gewicht.
1VggZLF.jpg


Omdat het apparaatje zo simpel in elkaar zit is hij makkelijk te onderhouden.De FPS is aan te passen door vulringen in/achter het ventiel in het magazijn te plaatsen of te verwijderen.Wel is het aan te raden om daarna bij het terugschroeven van het ventiel er gastape omheen te draaien omdat hij anders gas gaat lekken.
wozpB8c.jpg

Het schieten is voor de kortere afstanden(zo rond de 25 tot 30 meter) redelijk te doen maar daarna buigen de BB's al snel af.Nu heb ik de gefikseerde hopup met ijzerdraad strakker om de innerbarrel gekregen wat resulteerde in een iets groter vluchtbereik in rechte lijn.
x1Pn4nL.jpg


qbqOrej.jpg


En hier nog een compleet overzicht van alle onderdelen die je zonder gereedschap los kunt halen.
pMoGjep.jpg

Een goedkoop speeltje waar je met wat denkwerk en wat prutswerk een leuk stukje mee kan schieten.Maar het is geen aanrader.Kwalitatief niet wat ik gewend ben.