Red Army Airsoft

Stey

Well-Known Member
6 jun 2015
1.026
862
Trophies
13
Dag Airsofters,

Red Army Airsoft verkoopt Russische kleding en (voorheen) ook replica's.
Na enig gedoe is besloten geen replica's meer te verkopen.

Qua replica's een slechte ervaring gehad, qua kleding geen ervaring mee.

Mijn tip? Weet wat je koopt, en koop anders eerst iets kleins om te zien hoe de transactie gaat.
 
Vandaag mijn pakje binnen gekregen van Red Army Airsoft.
Prima mailwisseling gehad met goed advies. Bestelling dinsdagmiddag gedaan, donderdag middag binnen. Track en trace erbij.

Zou er zeker de volgende keer weer durven bestellen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Igor
Hey Stefan,

De Real Sword SVD had je van mij privé overgenomen niet van mijn bedrijf Red Army Airsoft.
In Nederland liggen er hoge restricties voor bedrijven om airsoft replica's te verkopen waar wij niet aanvoldoen.

Eind van de dag had je een zeer mooie RS SVD voor een zacht prijsje lijkt me :) maar nogmaals dit was een privé transactie en staat los van Red Army Airsoft.
 
Je hebt speciaal anderhalf jaar na dato een account aangemaakt om hem dat te vertellen?
 
Dit is allemaal uitgesproken... ook een hele tijd geleden. Ik heb ook geen zicht meer gehad op dit topic anders had ik dat er ook bijgezet.
Op het moment van (voor het) aanschaffen was het aan de stand van Red Army Airsoft en stond de replica daar tentoongesteld als verkoop-item.

Dus om het even netjes af te ronden: Alles is uitgesproken en no hard feelings jegens Red Army Airsoft.

Zoek je Russische gear? Neem dan zeker even een kijkje op z'n site!
 
  • Leuk
Waarderingen: Igor
Dit is allemaal uitgesproken... ook een hele tijd geleden. Ik heb ook geen zicht meer gehad op dit topic anders had ik dat er ook bijgezet.
Op het moment van (voor het) aanschaffen was het aan de stand van Red Army Airsoft en stond de replica daar tentoongesteld als verkoop-item.

Dus om het even netjes af te ronden: Alles is uitgesproken en no hard feelings jegens Red Army Airsoft.

Zoek je Russische gear? Neem dan zeker even een kijkje op z'n site!

Inderdaad een goede website voor russische gear! ^^ Heb zelf nog maar een keer wat besteld, maar dit was echt met top service. Het was namelijk zo dat ik net een SSO Jaeger vest wou hebben (specifiek SSO op advies van een tovarisch @Stey ^^)

Ze hadden hem in de webwinkel wel, maar hij was net ''out of stock''. Ik mailde de eigenaar met de vraag wanneer deze weer op stock zou zijn. Hij vertelde dat het specifieke model niet veel gebruikt werd, en bood aan er een voor mij mee te nemen uit Moskou. Hij was op het moment net in Rusland, dus dat kwam goed uit ^^

Hij heeft hem toen online gezet (op mjn verzoek), zodat ik hem officieel kon bestellen en had binnen een paar dagen al m'n nieuwe vest. Heb hem gister bij B&A kunnen testen en ben er erg tevreden mee. In mijn persoonlijke mening een flinke verbetering op m'n ''oude'' Warrior Plate Carrier :)
 
Je hebt speciaal anderhalf jaar na dato een account aangemaakt om hem dat te vertellen?

Absoluut :)

De NABV treedt erg op tegen bedrijven die airsoft replicas lijken te verkopen en heb geen zin om mijn Russische zaken op te doeken vanwege een prive transactie 1,5 jaar geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick191 en Imakittymeow
Ik heb al een hele berg spullen van deze winkel (eigenlijk alles via Igor zelf als hij in Airsoft Center is) en ik ben dik tevreden.
Als je wat wilt zien dan kan hij het altijd wel meenemen, plus je bent gelijk een goed gesprek verder :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Igor