Regels omtrent replica loadout

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Beste forum mensjes,

Gisteren heb ik mijn eerste skirm gehad bij Area 57. Ben helemaal verkocht vond het geweldig.

Nu kwam ik op de volgende vraag die nog wel eens een grote rol kan spelen met de keuze van een eerste replica.

Wat zijn de regels omtrent de replica loadout per persoon? Een main en sidearm mag, dat weet ik.
Maar wat valt onder main? (Assault rifle, SMG, LMG, sniper?) Etc. Etc.

En wat valt onder side arm? En hoeveel mag je er het veld mee in nemen? 2 pistolen? Een assault als main en een SMG als side arm mag ook? Etc. Etc.

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groeten,

Jules

Je mag er zoveel meenemen als jij kunt dragen. Het is niet handig om veel mee te nemen, maar het kan ;) Zolang je replica maar aan de FPS regels voldoen mag alles (behalve granaten of andere explosief look a likes). Misschien dat ik iets vergeet, maar dan wordt ik vast wel aangevuld ;)

Wat eviltwin zegt klopt, tevens is de keus aan jouw wat je main is. Dat kan ook vanalles zijn. Als jij akimbo met pistolen door het veld wil rennen kan dat. Of het ook veel uithaalt is weer wat anders maar het kan wel.

ibvMzxm1aeEvpa.jpg

Het zou wel tof zijn als er organisaties zijn die squads realistisch willen hebben qua gear. Dus niet 3 lmg's en 3 snipers er in maar een realistische verdeling :0