Replica aangeschaft op buitenlandse site

Bigdanny1997

Member
5 sep 2017
12
4
Trophies
4
Hallo mensen,

Ik heb vorige week een airsoft replica aangeschaft bij airsoftpro.cz

Waar moet ik nu rekening mee houden?

Misschien best wel een domme vraag haha

Alvast bedankt ^^

Dat ligt er aan of je in bezit bent van je NABV pas :rolleyes: (daar ga ik in dit geval maar even van uit).

Zorg dat je hem thuis veilig opbergt, en dat deze niet meteen binnen handbereik ligt. Je kunt denken aan bijvoorbeeld een afgesloten kast of een koffer met een slot. Daarnaast zijn er ook regels met betrekking tot het vervoeren van je replica, het gaat er hierbij om dat je via een directe route naar een airsoft evenement, een airsoft winkel, of de grens reist. Zorg ervoor dat je aan kunt tonen dat je daadwerkelijk naar een evenement reist, in andere gevallen maak je via mijn NABV een evenement aan.

Het komt erop neer dat je er gewoon zo voorzichtig mogelijk mee om gaat. Het blijft een apparaat dat in sommige gevallen niet van echt is te onderscheiden. Ga er dus niet mee staan zwaaien in het midden van de straat. Mocht je er thuis (buiten) mee willen gaan klooien, zorg dat dit dan op een afgeschermde plek gebeurd en stel eventueel je buren op de hoogte dat je airsoft speelt.

Ik kan je in ieder geval aanraden om op de website van de NABV alle regelementen door te lezen (deze kun je vinden onder "Downloads"). Dan weet je wat mag en niet mag, en zijn misverstanden uit de wereld.

Succes met je replica, en ik ben wel benieuwd wat je dan hebt bemachtigd.

Bedankt voor het antwoord, ik heb inderdaad een NABV pas met een afgesloten kast :)

Ik heb de WELL MB01 aangeschaft met een variatie aan upgrades. Daarnaast heb ik nog een cybergun m4 long keymod en Elite force 1911 tac gbb pistol

• Leuk
Waarderingen: Alissa
..en toen klikte ik al op 'Plaats Reactie', oeps!

Wat nog miste:

Waar gaat je vraag precies over? betrouwbaarheid van de webshop? regels?