Met alleen de informatie die je hier plaatste, wil ik je alleen op het volgende wijzen:
Dit is niet toegestaan in Nederland jammer genoeg. Je moet van je huis adres naar de skirm en weer terug. Op familie bezoek betekend dat je een replica of in de auto hebt liggen (uit den boze) of bij je familie thuis (ook niet toegestaan ben ik bang).
Jan duidde nieuw member Kleinemike op dit puntje en toen begonnen er meerdere rateltjes te draaien in m'n hoofd. Kan ook niet heel veel duidelijkheid krijgen van het reglement van de NABV, ik ga ze sowieso een mailtje hierover sturen maar was ook benieuwd wat jullie er van vinden.
Je mag dus niet zomaar je replica in je auto laten liggen, zelfs niet als je eventjes gaat tanken, dat was mij duidelijk maar ik heb binnenkort weer mijn VW T3 camper (genaamd Boris) terug en ga ik daar weer naar skirms rijden. Nu vraag ik me dus af... mag ik mijn replica gewoon erin laten liggen als ik een afgesloten kast daarin bouw speciaal voor mijn airsoft gear? Incl. replica(s) en andere attributen.
In theorie.. zou dat mogen toch? Verplichtingen van de leden 3.a. van het NABV huishoudelijk reglement zegt hetvolgende:
1.Leden die één of meerdere Airsoftapparaten voorhanden hebben dienen:
a. Het apparaat, indien niet in direct gebruik, op te slaan in een deugdelijke opslag met sluitwerk om ervoor te zorgen dat deze niet direct voor bedreiging of afdreiging beschikbaar is.
Wat is jullie visie hierop? Zoiets als dit zou echt briljant zijn namelijk, maar dan aan de binnenkant. Niet bovenop!
Laatst bewerkt: