Replica kopen in Engeland onmogelijk?

Blade

Well-Known Member
6 mrt 2015
409
242
Trophies
15
Ik was aan het kijken voor de nieuwe RK74-CQB van G&G en ik had em gevonden bij 2 britse webshop voor bijna 120 euro minder dan de reguliere prijs bij de andere shops die em verkopen.
Echter toen ik echter informeerde over de verzending naar Nederland, kreeg ik bij allebei de shops hetzelfde verhaal te horen: De koeriersbedrijven nemen de replica's niet aan voor verzending. Ze waren wel in gesprek met hun om het wel mogelijk te maken maar dat zou naar verwachting nog wel een hele tijd duren.
Oftewel dat lekkere worteltje hangt precies voor je neus maar je ken er net niet bij :(

Iemand een idee om dit probleem te omzeilen?
 
firesupport.co.uk? Deze heeft prima geleverd naar NL.
 
Nog nooit problemen gehad met het bestellen van replica's in de uk.
Moet er wel bij zeggen dat ik alleen nog bij fire-support besteld heb.
Goede service en snelle levering.
 
Firesupport heeft dan jammergenoeg net weer niet wat ik zoek. Hebben jullie daar ook nog recent wat besteld, want ik kreeg het idee dat het nog maar een recent probleem is. Want die shops die ik benaderd heb, hebben het ook nog steeds op hun site staan dat ze wel buiten UK verschepen.
 
2x besteld bij Firesupport in zo 3dagen al in huis mijn beiden pakketten eerst ging om een TM AUG HC , en tweede pakket waren extra Mags , gaat via Royal-mail , en dan in NL na Post-NL ;)
 
Probleem zou puur bij het verzenden van replica's liggen, alle andere spullen zou geen probleem opleveren.