replica next gen scar L tokyo marui

Jelle Schiks

Well-Known Member
20 dec 2016
68
27
Trophies
10
Ik ben nog steeds opzoek naar een replica en kwam deze beaty tegen: http://www.airsoftshop.be/nl/tokyo-marui-next-gen-scar-l-dark-earth.html.

Ik heb contact gehad met de site over wat voor een magazijnen deze replica voed, ze zeiden dat alleen de tokyo marui magazijnen in de replica gaan. Aangezien deze 30 euro pst kosten is dit een no-go voor mij. kan iemand voor mij verifieren of er alleen tokyo marui magazijnen in kunnen of kunnen er ook gewoon m4/ m16 magazijnen in.

In je topic titel staat scar H de link refereert naar een scar L.
In de tm scar L passen ook gewone magazijnen alleen heb je daarvoor wel een speciale adapter nodig. Ook werkt de bolt catch dan niet meer bij een leeg magazijn.

dankje voor de referentie naar de titel moest scar l zijn. Sander weet jij misschien hoe het met zo'n adapter werkt en waar ik daar meer info over kan vinden.

Het is gewoon een rond tuutje die je op de originele bb doorvoer zet in de magwell.
Info erover is heel makkelijk te vinden door " Tokyo Marui Scar L mag adapter" te googlen.

Ik heb inderdaad zo'n adadaper weten te vinden maar nergens iets over de bevestiging hiervan. Maar als ik het goed begrijp hoef ik daar verder dus niks voor uit elkaar te halen?

Nee klopt je drukt hem er gewoon op en blijft vanzelf zitten.