Replica testen

Sniper-Peter

Member
25 dec 2014
5
0
Trophies
1
Hoi

Misschien een domme vraag, maarja ik ben ook nieuw

Toch heb ik een vraag, ik heb ook al paar keer gezien dat een aantal Replica's niet goed schieten. dat ze een afwijking naar rechts hebben of dat het bagger is of wat dan ook

Nou is mijn vraag: mag je die replica's niet van te voren testen voor je ze koopt? Dan weet je toch wat je koopt of niet en of het niet weggegooid geld is of niet?

Ik doe ook fotografie en ik test mijn nieuwe fototoestel ook voordat ik het koop en ik ben ook een visser, maar ik test ook de hengel voor ik het koop, of het goed in me handen ligt of niet of een molentje die fijn draait ofzo

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden :)

Groetjes Peter

Als je de replica in een winkel koopt is daar soms wel gelegenheid voor, maar (een uitzondering daar gelaten) dan betaal je vaak wel de hoofdprijs. Dus de meeste van ons bestellen replica's van over de grens, voornamelijk omdat dat veel goedkoper is en een beetje afhankelijk van wat je koopt, maar meestal is het toch wel goed, of was je toch al van plan te gaan upgraden, dus maakt de kwaliteit van het binnenwerk sowieso niet uit, als de buitenkant maar goed is.

Als er écht een defect aan je replica kleeft wanneer je hem uit de doos trekt kan je hem meestal zonder problemen en soms zelf zonder bijkomende kosten terug sturen en dat wordt het voor je gerepareerd of krijg je een nieuwe.

Mijn antwoord in het kort op jouw vraag of je niet een replica kan vasthouden en er mee kan schieten voordat je hem koopt; "Ja, dat kan, maar dan betaal je meestal gewoon ook wat meer.

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Groet,

Peter.

P.S. Mijn eerste replica heb ik ook eerst mogen vasthouden en schieten, Unit13 in Lanaken België, hele fijne winkel, ze nemen echt ruim de tijd voor je en spreken vaak uit ervaring. Dat is vanaf hier twee keer 1,75 uur rijden en de replica was duurder dan online, je moet er wat voor over hebben. Sindsdien heb ik alles online besteld. ;)

Een replica vast houden is niet zo'n heel groot probleem bij de meeste (fysieke) winkels in NL. Echter is het er mee schieten in NL een stuk lastiger, dit domweg om dat de meeste winkels hier de ruimte niet voor hebben.

Ik kan me eigenlijk alleen Unit 13 bedenken waar je ook echt met de replica mag schieten, maar wat Peter als zegt, dan moet je al naar Belgie rijden (al ligt het voor jouw wel dichtbij ;) ), en dan betaal je toch wel wat meer dan dat je dezelfde replica online in het buitenland koopt.

Ik denk dat airsoft midden Nederland hier ook nog wel geschikt voor is. Die heeft ook een schietbaan. 

Daarnaast, krom schieten is relatief makkelijk op te lossen. Andere kleine dingen ook nog wel. En zoals gezegd, als iets helemaal niet meer werkt, gewoon terug sturen. Kan wat gedoe opleveren, maar je hebt bij de bekende online shops, gewoon garantie.