Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hé @mwilliam oef, ik kan begrijpen dat je daar graag iets meer uit zou willen halen. Zelf adviseer ik je om niet boven de 330-340 fps uit te komen met 0.20g bb's. Dat vertaalt zich naar ongeveer 305-310fps met 0.25g bb's.
Dit om teleurstelling te voorkomen tijdens fps tests; door de meest uiteenlopende omstandigheden kan je fps nogal wat schommelen (+/- 5fps, en chrono's zijn ook niet allemaal hetzelfde afgesteld (laatst 10fps verschil meegemaakt), waardoor je replica kan worden afgekeurd. Check voor meer info de tabel (bijgevoegd). Nederland hanteert op de velden een maximale mondingsenergie van 1.2joules.
Om je vraag te beantwoorden: met Zuid-Holland niet veel ervaring, maar niet ver er vandaan zit Com-bat (Geldermalsen); kan ik zeker aanraden.
Zelf heb ik m'n SVD laten repareren bij Airsoftshop Den haag. Hier hanteren ze vaste tarieven voor zowel de reparatie als de upgrade. Je betaald dan 45,- voor de reparatie (plus onderdelen) en 75,- voor upgrades (plus onderdelen). Er wordt niet per uur gerekend. Ze hebben veel verstand ervan en zijn TIPPMANN gecertificeerd ^^
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.