Replica vraag (beginner)

Talos-hawk

New Member
3 okt 2018
1
0
Trophies
1
Goeden dag iedereen

Ik wil graag een glock met reddot als sidearm iemand enig idee welk model ik daar het best voor kan gebruiken.

Vriendelijke groet

Talos

MOD Edit: Wapen veranderd in Replica in titel

Voorstellen is wel zo netjes, het woord w@pen gebruiken we liever niet binnen de sport. Om antwoord te geven op je vraag; TM en WE maken kwalitatief goede Glocks. Welk type Glock je kiest is persoonlijk. Hou er rekening mee dat een red-dot op een side arm erg moeilijk holsteren is.

Ga er ook vanuit dat je nabv lid bent?

De Ics Ble is echt geen glock. De Ble is volgens mij zelf een compleet airsoft origineel ontwerp als ik me goed herriner. Voor glocks zijn er drie keuzes: we, tm en umarex. We als je metaal wilt en redelijke prijs, TM als je het beste wilt hebben, Umarex als je echt perse, koste wat kost de officieel gemarkeerde versie wilt hebben.

De Ics Ble is echt geen glock. De Ble is volgens mij zelf een compleet airsoft origineel ontwerp als ik me goed herriner. Voor glocks zijn er drie keuzes: we, tm en umarex. We als je metaal wilt en redelijke prijs, TM als je het beste wilt hebben, Umarex als je echt perse, koste wat kost de officieel gemarkeerde versie wilt hebben.

Is wel afgeleid van een glock. Past ook in glock holsters.