Replica's testen.

Badeend

Well-Known Member
2 feb 2015
50
15
Trophies
4
Ik had afgelopen zaterdag een paar keer wat problemen met de hopup dat deze terug draaide en af en toe wat afzwaaiers van links naar rechts. Nu wou ik dit probleem zien te tackelen voor mijn volgende skirm. En even kijken wat de range nu precies is en daarop mijn red dot afstellen. Nu kan ik prima de aa uit elkaar halen en evt wat vervangen maar waar testen jullie zoal de replica? Bij bekende op de boerderij of gewoon schuin uit het raam? Ik had al even gezocht of sommige lokaties misschien af en toe open zijn om replica's te testen en af te stellen of 'sleuteldagen' hadden of iets dergelijks maar dit heb ik niet kunnen vinden.  

Bij Airsoft heaven hebben ze een testbaan met werkplaats dus ideaal. Maar je zou ook vrienden/kennisen kunnen vragen of ze er open voor staan om jou in hun tuin te laten testen.

Wij moeten het van skirms hebben. Maximale afstand bij onze broer is +- 17 meter. En op die afstand kun je geen hop-up (goed) afstellen.  Gelukkig hebben we inmiddels 6 Primarys dus altijd wel iets om op terug te vallen.

Op tijd op komen dagen op de skirms dus.

Op zich geen gek idee voor organistaties om een recht strookje terein af te zetten waar reguliere gasten of tegen een kleine vergoeding hun aa kunnen afstellen en testen zonder deel te nemen aan de hele skirm. En dan in de safety of evt binnen als het kan kunnen sleutelen.  

Op zich geen gek idee voor organistaties om een recht strookje terein af te zetten waar reguliere gasten of tegen een kleine vergoeding hun aa kunnen afstellen en testen zonder deel te nemen aan de hele skirm. En dan in de safety of evt binnen als het kan kunnen sleutelen.  

Als je mailt met organisaties in de buurt, zul je er vast wel een paar treffen die dit accepteren. Al kan ik me ook wel voor dat je opgegeven moment meer knutselaars hebt staan dan airsofter met de aantallen die tegen woordig een NABV pas hebben.

Dat zou opzich nog best gezellig kunnen zijn. Als je het goed opzet en de normale spelers niet in de weg zit. Maar daar moet natuurlijk wel net ruimte voor zijn op de locatie en je moet er natuurlijk ook weer toezicht op houden.