Replika karabinka SA-H07 accu vraag

*replica, we praten liever niet over wapen ivm verwarring. de 1200 mAh 25-50C 7.4V lipo's van hobbyking in een enkele of dubbele stick passen.

*replica, we praten liever niet over wapen ivm verwarring. de 1200 mAh 25-50C 7.4V lipo's van hobbyking in een enkele of dubbele stick passen.

replica is ook zo sorry ben net begonnen pas is in aanvraag haha

bedankt zou het eigen wel zeker moeten weten aangezien me starterskit wordt en alles bij gunfire weg haal

niet iets van een afmeting ofzo ?

replica is ook zo sorry ben net begonnen pas is in aanvraag haha

bedankt zou het eigen wel zeker moeten weten aangezien me starterskit wordt en alles bij gunfire weg haal

niet iets van een afmeting ofzo ?

Op hobbyking staan afmetingen bij de lipo's, maar goed voor 1 lipo van gunfire kun je er wss 3 halen bij hobbyking en hier kun je ook goede laders halen.

Snel beslist haha. Welke is het geworden nu dan? Ben ik wel benieuwd naar

In de replica zelf is geen ruimte voor een batterij:

“The 07 version features a foldable stock mounted on slides, which significantly reduces the length of the replica making it an ideal tool for CQB combat. This, however, forces the movement of the battery included in the set into a mock AN/PEQ sight casing in the front of the replica.”

In de replica zelf is geen ruimte voor een batterij:

“The 07 version features a foldable stock mounted on slides, which significantly reduces the length of the replica making it an ideal tool for CQB combat. This, however, forces the movement of the battery included in the set into a mock AN/PEQ sight casing in the front of the replica.”

Oh je hebt helemaal gelijk, had niet gekeken naar welke stock het had, maar goed zo te horen is hij voor een andere replica gegaan.