Reporting for Duty!

Probie

Member
29 jun 2014
14
2
Trophies
2
Hallo,

Mijn naam is Lex van Bart, amateur grafisch ontwerper, gamer, en Airsoft enthousiast.
Ik ben 22 jaar oud, woon in Woerden, en ik ben NABV lid sinds de maand juli 2013.

Mijn Loadout is een Condor MOPC met 5 condor mag pouches, een Condor
(Tear-away) EMT pouch voor eerste hulp, een Condor Utility pouch, en een
Condor hydration Carrier. Ik draag MARPAT Woodland camo kleding.
72DGBi6.jpg

Ik draag een Emerson FAST helm met PVS-14 replica nachtkijker, Comtac-II
headset, en een swiss-army goggle die ik nog wil vervangen voor een
goggle waar ik minder voor hoef te hannissen om het op te doen.
Ior4679.jpg

Ik heb 3 replica's, een G&G Commando M4, een Umarex Tavor TAR21, en een Beretta M92 als side-arm.
fcVOhNC.jpg

Stel gerust een vraag.
 
Welkom hier!

1 puntje van "kritiek" : je noemt het woord wapens...... Wij, airsofters hanteren liever Replica of AA.

Het woord wapens heeft in Nederland nogal een negatieve klank.
 
1 puntje van "kritiek"

Kritiek genoteerd, nou moet ik wel zeggen, Airsoftgeweren vallen nog steeds deels onder de wapenwet, dus ik zie er geen kwaad in om ze dus zo te noemen, dat gezegd, ik respecteer jou mening, en heb daarmee mijn post geëdit.
 
<blockquote rel="localcrew">1 puntje van "kritiek"

Kritiek genoteerd, nou moet ik wel zeggen, Airsoftgeweren vallen nog steeds deels onder de wapenwet, dus ik zie er geen kwaad in om ze dus zo te noemen, dat gezegd, ik respecteer jou mening, en heb daarmee mijn post geëdit.
</blockquote>

<br/>

Klopt het valt inderdaad onder de WWM! Maar omdat men hier in NL nog moet wennen aan de sport/hobby spreekt men over AA of Replica. Dit ook omdat de overheidsdiensten (Kmar, douane, politie) nog steeds niet goed op de hoogte zijn van de WWM en het airsoftgebeuren. Is het "veiliger" om het w-woord niet te noemen. Het was ook niet echt kritiek maar meer een aanbeveling ;-)

Zien elkaar vast nog wel opt veld :-D
 
@ACN bot je valt in de herhaling.....

@Lex "LawlFakers" van Bart welkom hier. Luek om nog een Tavor eigenaar te zien. onze team captain heeft er ook één

je woont lekker centraal in NL voor de skirms. Je zit zo in het midden/noorden of Be om te skirmen
 
@D van van Kempen Ik vind het niet erg dat hij in herhaling valt, geeft mij de mogelijkheid om die opmerking te liken en handig te vinden. ;)

Danku zeer, ik hoop jullie een keer tegen te komen in een Skirm.
 
Welkom op het Forum,Zit dat nou makkelijk zo'n NVG dummy op je helm? wel leuke gear btw.En mooie AA's ik ben wel fan van het bull-pup systeem.
En dan even over het wapen verhaal , de reden dat wij het geen wapens noemen is omdat het geen wapens zijn , ze zijn ook niet om te bouwen tot echte wapens.Dus waarom iets noemen wat het niet is, en wat de bot ook al aangeeft is dat er wel eens een misverstand is geweest daarmee.
<div>
</div>
 
Welkom Lex van Bart! 
Epic gear al! En mooie apparaten inderdaad! Dat bullpup systeem is ook nog steeds iets wat mij erg aanspreekt en zon Tavor al helemaal :O 
 
Dank jullie wel. :D

@Sander een NVG dummy zit prima zolang je de helm goed versteld heb, het leunt een beetje naar voren als ik het op zet. je kan een contragewicht erbij dragen indien nodig, maar ik zie geen reden om deze aan te schaffen omdat het toch een neppe NVG is. ;)
Het is wel erg wennen, door de Rhino mount zit het erg hoog, en heb daarom nog wel eens de neiging om tegen iets aan te stoten als ik buk of naar boven/beneden kijk.

@Jan Dank je, het is geinspireerd door de wat meer special forces type kits (Navy SEALS, SAS, e.d.) ik ben erg tevreden met hoe het er nu uitziet.
 
Welkom op het forum, hoe bevalt de Tavor? Ik heb er nogal horror stories over gehoord, maar het blijft een mooi ding!
 
@Gurrt Voorlopig werkt de Tavor nog, het zit lekker in de handen, en al het gewicht zit achterin, wat het super licht maakt, maar het is van S&T dus ik verwacht niet dat hij nog super lang mee gaat. (het plastic begint nu al was los te raken, en mij valt op dat hij steeds vaker stinkt naar verschroeid plastic) Hierna misschien een Ares Tavor of, als ik er genoeg geld voor heb, ben ik van plan over te stappen van AEG naar GBBR.
 
Toffe fast helm. Hoe kom je aan die clipjes om die oorschelpen te bevestigen aan je helm? En zit het allemaal een beetje lekker?
 
@Molok airsoftshop in België verkoopt Comtac adaptors voor de FAST helm, alleen niet meer in zwart.
Let wel op dat deze adapters alleen passen op Comtac headsets (voor zover ik weet: Comtac I & II), als je Sordin's gebruikt heb je de Sordin Adaptors nodig. Combatshop verkoopt de Comtac adaptors in 3 kleuren (Tan, black en OD)