Reporting in!

Matthijs

Well-Known Member
27 jun 2014
48
12
Trophies
3
Hoi! Mijn naam is Matthijs.

Ik ben nu een paar dagen 18 en wacht op mijn VOG, ik speel al wel een jaar airsoft over de grens in België en ben sinds kort de trotse eigenaar van een UTG Model 4 met allerlei leuke attachments.(Die ik overigens opsla bij een kennis in België tot ik zelf een NABV pas in huis heb) Als secondary heb ik een Taurus M92F. 
Ik heb ook al een relatief goede loadout maar ben nog altijd bezig met upgraden, geld heb je immers niet als je student bent. :)
Als iemand iets weet over de UTG Model 4 series hoor ik het graag, ik weet dat er Dboys mags in passen en met een beetje wiebelen ook WE mags, maar zoek nog meer mags om mee te kunnen nemen.

Ik speel op dit moment met een groepje vrienden uit de grens met België maar wacht eigenlijk nog op een veld in de buurt van Venlo. Ik heb ook nog een tal aan andere leuke hobby's, maar geen een die bij Airsoft in de buurt komt qua voldoening.
 
Welkom kerel. Kom tot dusverre maar weinig Limburgers tegen die in de airsoft zitten, en al helemaal niet Venlonaren (zoals mijzelf:) ). Tot op t veld!
 
@n3d
Haha altijd leuk om iemand uit de omgeving te zien! Ik kom eigenlijk uit Baarlo maar aangezien niemand weet waar dat ligt zeg ik altijd Venlo, toch lekker dicht in de buurt.
Waar beoefen jij het meestal, aangezien er niet echt een veld in de buurt is ofzo en ik zelf geen auto tot mn beschikking heb is België altijd nogal lastig voor mij.
 
Als je eens mee skirmt kun je vast even magazijnen van anderen proberen, dan kun je testen of die ook goed passen :)

En natuurlijk welkom op ons gloednieuwe nieuwe forum!
 
@ Noduck: Ik woon nu 2.5 jaar in Breda, maar ken het feit dat er in de omg. Venlo geen velden zijn. Ik zit nog niet lang in de sport, maar de Belgische velden en bijv. Veluwe Airsoft ligt op acceptabele rijafstand. Die laatste ben ik dus al geweest tot dusverre.

Wellicht tot snel op het veld :)
 
@Mobius001 en @Evin
Ik heb net een review geplaatst op de forum, feedback would be appreciated. :)

@n3d Ja Veluwe airsoft is voor mij toch een beetje ver weg, tis maar duimen dat er in de toekomst een veld hier in de omgeving komt! Hoe dan ook hopelijk tot op het veld!