Review top veld Zuid63

chris93

Well-Known Member
26 jun 2016
604
182
Trophies
11
Okay dan Zuid63 landgraaf hartje Limburg.
Daar zijn we dan met een stuk of 60 man in de heerlijke zon van plus minus 30 graden.

Hoe gaat het daaro allemaal in zijn werk?
Wat is het doel van deze orga?
Hoe ziet het veld eruit?
Kortom genoeg vragen

Treuzel niet en lees snel verder;)

Laten we beginnen bij het begin ik stel jullie voor aan @Guido van Malde hij en zijn compagnon Odin laten bij binnenkomst al zien dat ze er verstand van hebben. Je komt aan en kunt uitstappen uit je auto en je melden bij de ingang. Er staan 2 barraken daar kun je je spullen achterlaten omkleden replica's klaar maken de hele mik mak. Je krijgt een sniper/dmr bandje of een groenbandje voor de automatische rol.

Enfin je gaat dan dus met je gezichtsbescherming door de 2 sluizen naar het veld. maar voor dat je door mag. Mag je door de Chrono heen. Hier staan 2 medewerkers en je laat zien wat je heb. Vervolgens is heel duidelijk te hard is te hard en de groeten.

In mijn geval zat ik prima met alles erbinnen en toevallig naast me zat iemand door de grono te gaan en heel netjes in het engels 501FPS good luck and fix it. Opvallend is ook dat ze er snel en efficient gescand word op of men door de grono is gegan. Opnieuw simpel en duidelijk. Ze werken met het kruizen systeem daar. (dat werkt echt top)
Na de FPS goedkeuring krijg je op het bandje een Fje en magje naar de briefing gaan.

Daarna is de briefing deze is duidelijk maar heeft verbeter punten. Op deze verbeterpunten kom ik terug bij de samenvatting. Enfin het komt erop neer dat je alles mag binnen je rol alleen full auto niet en hier ben je erg blij om. Dit veld is namelijk absoluut geen makkelijk veld. Je moet veel klimmen je heb veel steenranden. Je heb veel koolhopen je heb een mini CQB ding. kortom simpel single shot /burst en rustig met de trekker omgaan en je bent er.

Wij hadden het spel black jack. Heel simpel kaartjes vinden en als je 21 maakte(2/3 kaarten vinden) dan kreeg je een missie van de teamleider(iemand van de organisatie). Deze teamcommander gaf dus aanwijzingen van goh probeer dit probeer dat. Dit is de missie dit is hoe het werkt dat soort dingetjes met de persoonlijke touch

enfin de missies zijn leuk ze hadden vandaag 11opdrachten per team het variert van een kist met 80kg tillen tot een eier race met echte eiren(das heel leuk sniperwerk hint hint hint kuch kuch)

Voor de rest prima catering coffie thee water gratis parkeren gratis

dan nu het lijstje qua extra benodigdheden.
die is heel simpel zonder kisten en echt zeer speciaal speciaal schoeisel red je het niet eveneens handschoenen en volledig pak
een stuk gezondverstand voor de oranje hekken die aangaven gevaar
dat is met een geldige reden want kom je daar in de buurt dan ka
n je echt heel lelijk en rond de 10/15meter vallen en dat lijkt me niet top.

pluspunten:
Geforceerde veld dynamiek door rotatie van respawns.
Je bent bij de respawn en je mag weer spelen.
Geniaal spel concept.
betrokenheid bij de spelers is top.
Je hebt hele mooie hoge stukken waarbij je downhill idioot ver met een sniper kan schieten minimaal80 meter.
De hit wel of nie is niet jouw verantwoordelijkheid dus klaar.
missies.
Veiligheidsvestje verplicht.
Een team waarbij je een topdag moet hebben punt.
zien ze ook maar1 ding aan je gezichts beschering dan mag je naar de safety.

neutraal
dixie
webshop(doet het niet goed berichtje via fb en klaar)

verbeterpunten:
De briefing kan wel wat strakker
gewoon simpel en doel treffend.
niks eromheen een globale schets van wat er mis kan gaan en dat je zelf dient ingedekt te zijn voor dit en anders zijn de gevolgen voor jou.

verder zijn de respawns opzich goed echter kan er soms ontwaring ontwarring ontstaan over de draai richting en dan baalde iemand weer als een stekker omdatie een heel rondje voor nop heb zitten lopen. daarbij komt ook dat je te makkelijk perongeluk op iemands basis schiet

De eier missie is een leuk concept alleen was hij amper uitvoerbaar
1iemand moet 3x een hoge stijle gladde berg beklimmen met 1hand minder beklimmen(het ei moest op een grote pol lepel zijn) dit moet je dan ook op 2 andere gladde bergen doen en als klap op de vuurpijl spawnde de de tegenstander in de rug terwijl je als sniper je team wilt ondersteunen en je dan opeens dus de eerste man word en niet veel kan doen behalve roepen in de rug in de rug.

totslot is het wellicht handig om ingame marshalls hun crew pet af te laten doen omdat je altijd ergens rekening houd met opiemand met de pet op mag je niet schieten

conclusie

als je opzoek bent naar full auto op dit terein kom het zelf ervaren en je ziet gelijk waarom ze dit niet doen. simpel weg als je schrikt is het foute boel en dat hoort niet.

Is dit veld het waard om bij wijze van spreken uit groningen te komen?
in mijn optiek een dikke vette ja want je gaat hier plezier hebben daar kom je voor en geloof me deze orga die geeftje dat.

dus jippy weer een top orga met veld erbij :)

dit was mijn review dankje wel voor het lezen en tot de volgende:)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Leuke review!! Bedankt voor het plaatsen.

Het terrein is zeker vet!! Alleen al het pad tussen de hoge zand/steenkolen bergen is super tof. Een soort ambush alley :P We hebben daar ook een leuke dag gehad.

Blackjack en de eieren race is dan weer iets wat wij niet hadden. Dat is ook niet mijn soort speltype moet ik eerlijk zeggen.

Zo toffe review dit veld gaat in mijn agenda om bezocht te worden!

@paul37 en @Jan graag gedaan jongens
Mijn favoriet qua velden is Chapter4, RSL Assendelft, Paintball Jungle wormerveer, Combat City en daar komt ook dit veld bij.

Een ander aspect wat ik vergeten was te benoemen wat eigenlijk wel belangrijk is dit:
Haal de gevaarlijke aspecten uit de missies zoals bijvoorbeeld met een blinddoek met zn 2en een kist van 80 kilo tillen met een blinddoek als missie is verplaats object a naar object b.
Het zijn dit soort dingen samen met de respawns waar het handig is alsje er opnieuw naar kijkt want het terein kan dan gevaarlijk worden voor degene die de missie uitvoert.

Voor de rest is het helemaal maar dan ook helemaal perfect voor de tak van airsoft die airsoft no limit wilt uitoefenen met zijn gasten.
Soms is het simpel weg gewoon het hele complete plaatje er en dan is het heel simpel: het is gewoon goed punt.

• Leuk
Waarderingen: paul37
Mmmzzzz review klinkt goed. Net wat sfeer beelden van Silo gekeken. En t terren ziet er echt super uit.

Ik vind dat de beelden Silo nog maar echt een beperkt gedeelte van het veld laten zien. Zijn focus ligt echt op en om de berg wat een ideaal sniper plekje is. Als dit gedeelte je bevalt dan verwacht ik dat de rest je ook prima bevalt.

• Leuk
Waarderingen: victor en chris93
Net wat Jan zegt, qua missies niet echt mijn ding. Een kist van 80kg verplaatsen lijkt mij nog wel wat maar geblinddoekt?

En serieus een eierrace? Krijg een beetje verjaardagsfeestje flashback toen ik 8 was :p

Alleen 1 vraagje: je zegt gezichtbescherming niet in orde, terug naar de safety. Maar bedoel je niet oogbescherming?

• Leuk
Waarderingen: Jan
maybye maar tis wel leuk dat er een leuk concept is:)
tsniper werk met die eitjes is wel leuk als je raak schiet ist wel lachen :p

voor mij is gezichts bescherming bril/mesh of paintbal masker echter doe ik beide meestal als het kan

simpele reden en166f en de minimale keurmerken is gebouwd op 2.4joule single shot en laat er soms nog wel eens lekker effe 30procent extra pit in een replica gegooid worden en als het dan binnen de 15meter op een oog is is het foute boel(2.4j is sws bril only kiele kiele)

enfin paintball maskers zijn meestal 7joule plus getest en dan een en166f bril erbij en je zit wel fijn:)

afijn ze zagen dus een wit draadje wat leek op een barst en toen wast heel snel checken en oplossen

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf