RUSsofters Photoshoot

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stey
  • Startdatum Startdatum
_MG_5082.jpg
_MG_5089.jpg
_MG_5111.jpg
_MG_5126.jpg
_MG_5116.jpg

Supervet! Die voorlaatste z/w foto krijgt 5 sterren. Of 5 hamers en sikkels zo je wilt ;)

Supervet jongens! Ziet er echt gigantisch bruut uit!  Wanneer zijn jullie allemaal weer bij Veluwe Airsoft? :)

Thanks @Malarkey! Ik heb geen idee, momenteel staat er nog niks op de planning ;)

Mooie serie!!!  Goed geregiseerd.Belichting heb ik wel een paar puntjes ('k zal eens geen commentaar hebben) ;) maar met het moeilijke licht van de afgelopen dagen in gedachte vindt ik ze best. De aller eerste van Stey en de Z/W zijn mijn favo's

Gaaf om die passie voor gear te zien.
Hele toffe serie geworden!

Dank u dank u, fotografie is onze hobby..en Rusgear en Airsoft ook..de ultieme combinatie :) 

A nuu cheeki breeki!

Top foto's zijn het, wat een prachtding is die RS SVD zeg!

Erg vet! Wanneer ik mn USMC set compleet heb ook maar eens vragen of iemand wat foto's wilt maken ;) Waar is deze locatie overigens? Aangezien je ook gewoon buiten bent gaan staan. 

De locatie is een afgesloten locatie in Noord Holland. Hiervoor is ook een verzoek ingediend bij NABV en toestemming voor ontvangen.

Waarom kijken mensen in Russische uniformen toch altijd zo boos? :P

Grapje,

Mooie foto's man, ziet er goed uit, hele gave locatie ook!

Vette foto's hoor!

Jammer dat Barry en Steve er weer met hun vette bek tussen moesten, maar ach... :)

Goede locatie ook trouwens, heerlijk die post apocalyptische look. Of Oekraïne look zo u wenst.

Bij gebrek aan beter, @Peter :-P

Nee hoor, geintje... Barry en Steve zijn goeie modellen, weten hoe ze op de foto willen komen en dat maakt het een stuk makkelijker :-P

Ziet er gaaf uit. Ik zou bijna overgehaald kunnen worden om mee te gaan dien met de rusgear verzameling.

Helaas heb ik de replica's niet (hoewel ik altijd al een SVD wil) en ik denk niet dat mijn vriendin nog meer van die dingen in huis wilt... Ookal is ze Russische :p