SA-A03 Welke batterijen

WesleyB

Well-Known Member
4 sep 2017
87
42
Trophies
7
Hallo ik ben vrij nieuw in de wereld van airsoft en heb een Specna Arms Replica SA-A03. Alleen hierbij moet ik nog batterijen bijhalen maar heb hier niet echt verstand. Ik zag wel een paar dingen over Lipo en Ni-Mih.

Heeft er iemand verstand van en kun je mij hierbij helpen. En welke oplader moet ik erbij halen?

Dankje:)

Vergeet niet dat een Mosfet of minimaal een lipo alarm noodzakelijk is om te voorkomen dat je je batterij compleet leeg trekt....

Verder, precies wat @Rebelattack zegt :)

Groet,
Peter

kijk wel uit met de ImaX laders dat je hem op een goed adres koopt er is veel imitatie in omloop die gelukkig vaak makkelijk te herkennen is als je weet waar je op moet letten.

Vergeet niet dat een Mosfet of minimaal een lipo alarm noodzakelijk is om te voorkomen dat je je batterij compleet leeg trekt....

Verder, precies wat @Rebelattack zegt :)

Groet,
Peter

Let wel op dat een simpele mosfet niet voorkomt zorgt dat je lipo te leeg getrokken wordt. Helemaal technisch gezien doet een mosfet dat nooit.
De wat duurdere "mosfets" of beter FCU's (vaak programmeerbaar) hebben extra elektronica op de print die de spanning van de lipo controleert en uitschakelt als de spanning te laag wordt.