SA-E26 Edge 2.0 issues

PatrickSt91

New Member
25 jul 2025
1
0
Hoi allemaal,

Ik heb de Daniel Defense® M4A1 SA-E26 EDGE 2.0™ GATE ASTER - Chaos Bronze replica thuis, maar ik ondervind wat problemen die noch ik, noch mijn vrienden kunnen oplossen.

Misschien weet iemand wat er mis is? Na ongeveer 2/3 van een midcap-magazijn stopt hij met voeden, wat resulteert in dry fires.

We hebben geprobeerd mijn lower op de upper van een vriend te zetten, en dan schiet de replica prima op beide combinaties.

We merkten wel op dat wanneer we de lower en upper wisselen, de hele replica strakker lijkt te zitten met minder speling en beweging.

Ook heeft het wapen nieuwe gears erin en is het geschikt.

Hopelijk kan iemand ons in de juiste richting wijzen.

Met vriendelijke groet,
Patrick

Zit er ook speling in je midcap magazijn als deze op z'n plek zit? Heb je geprobeerd de midcap vast te pakken en omhoog te duwen zodra het probleem voor komt? Is je midcap ingesleten? Dat wil zeggen toen je deze net nieuw had ben je deze gelijk gaan gebruiken of heb je eerst 10 bb's geladen en er weer uit gehaald, toen 20 bb's geladen en zo verder. Getest op semi en full auto zodra het probleem voor komt?

Ik neig hier eigenlijk ook naar midcap syndroom, als ik dit zo lees.

Welke midcap gebruik je momenteel? Gebruik je het magazijn wat bij deze replica kwam of totaal iets anders? Heeft het standaard magazijn wat bij deze replica kwam ook dit probleem?

Je zou verder eens kunnen kijken wat een magazijn van een andere merk doet en of je dan nog dit probleem hebt. Pak dan een magazijn van bijvoorbeeld iemand anders waarvan je weet dat deze bij die persoon in zijn/haar replica wel goed werkt om dingen uit te sluiten.