Samenvatting Tactical Training Day 1 Dag 2

Seagon

Dutch Monkey DM-09, DTS Blue Team
5 jul 2014
347
142
Trophies
16
Nou. we hebben ons allemaal weer door de drek gehaald om zo onze badges voor TTD1 te behalen.
Allereerst een groot bedankje naar Christiaan van Airsoft Heaven die dit georganiseerd heeft tezamen met een paar man van STFU die hem mee hebben geholpen.De reden hier voor was dat de 2e leider, Robin, vanochtend een ongeluk had waarbij zijn auto total loss geraakt is. Hij maakt het prima en rust uit van de schrik en stramme spieren.
Robin, sterkte en ik hoop dat je snel van de schrik en neveneffecten hersteld bent.<div>
Na de oude stof van dag 1 nog eens dunnetjes te herhalen, patrouille lopen en contact drills kwamen we op de volgende onderwerpen:
- Statische en Dynamische standen, staand, knielend en... nou ja, liggend is maar 1 manier maar er komt nog wel wat bij kijken.- 2x herladen binnen 15 seconden in al deze standen, hierbij kwamen ook nog de "Flip" techniek, "L" techniek en het normale herladen kijken.- Het houden van de replica bij het herladen, omhoog richten, omlaag richten en on target houden etc.
Het eindigde met een offense / defense skirm, kort, maar super leuk. 3 teams het veld in, elk team onderverdeeld in een attack en defense team die tegen elkaar zouden strijden om een schildje vlak voor een van de forten om te schoppen en daarbij in de praktijk te brengen wat we geleerd hebben.
Het was een leuke dag vol met modder, in sommigge gevallen een slide-and-land-on-ass moment, voornamelijk bij het schoppen van het schildje hehe, maar vooral team building en het overschakelen van every man for himself naar werken als een eenheid.
Last but not least, de team foto van degenen die onder de banner van ACN aanwezig waren.
DSC_0015.jpg

</div>
 
Tof om te lezen jongens! Goed werk :D laat shinen die badge! 
 
Shinen doen ze zeker! Reflecterende stof ofzo hehe.
Maar we later de training sowieso volledig meetellen in one spel! ;)
oktober voor niveau 2 :)
 
haha ja cool! 
Niveau 2 gaat 'm voor mij nog even niet worden ben ik bang :( Net een microfoon aangeschaft omdat mijn andere ermee gestopt was :p 
 
Lekker mannen! Gefeliciteerd!
En nu op naar deel II inderdaad.
Maar vooral zoveel mogelijk toepassen in het veld natuurlijk. ;)
 
HA! Still nothing compared to me mr @Evin ! ;) 
http://youtu.be/kwSpZ2BSeF8?t=2m44s 
 
De reload waar evin het over had was vanuit Safety on
start- safety off- double tap- safety on- mag change- safety off- double tap- safety on- mag change- safety off- double tap- safety onend
Dus een dubbele reload... en dat in 9 seconden ;)Ik heb hem zelf getimed overigens.
 
Aaaaah ok! Ja daar zitten wel even een paar extra stappen bij ;)