Schede voor Dummy Knives

Tactical Bear

Well-Known Member
24 apr 2017
482
575
Trophies
26
Ik heb zojuist een dummy knife gekocht, maar daar zit geen schede bij. Nu wil ik hem wel graag ergens goed opbergen en aan m'n MOLLE hangen maar kom ik niet uit het feit dat ik nergens losse of universele schedes kan vinden..

Heeft iemand ervaringen, ideeën of tips waar ik aan dit soort dingen kan komen? Topppiiieee!!

Wat voor dummy knife heb je? Voor de TSCK kregen we molle tasje erbij dat is het zelfde als er bij mijn bajonet had. Ik heb er nog 1 in woodland mocht je intresse hebben. Wil je multicam dat is hij in britse mtp te verkrijgen

@Toothpick Ik heb de Recon Tanto.
recon-training-knife-rubber-recon-training-knife-rubber-dummy-en-training-overige-tactical-loadout-1200x1200.jpg

Zowel woodland als mtp past niet echt bij m'n camo (ACU en Multicam Tropic). Zijn deze tasjes ook los verkrijgbaar in andere camos? Of zelfs OD green?

Ik heb een 'real steel' Coldsteel tanto (andere hobby), die zou toch wel in een pistol mag pouch moeten passen, misschien een extended pistol mag pouch als je wat beperkt bent met de lengte van je pouch...