Heb wel genoeg filmpjes gekeken alleen kwil niet zo'n grote camera op me scope. Me sniper weegt al 5-6kilo en dan nog zo'n grote camera er boven op lijkt me niks. Ik heb een beetje gegoogled maar er word veel gezegt over de action cams dat ze niet kunnen inzoomen en dat ze 160graden opnemen.
Foodie88
Ik heb geen idee hoe ik een lens van een action cam zou moeten vervangen..
Neem dan zo'n Mobius, die zijn heel klein. Ik meen gezien te hebben dat mensen er een andere lens in zetten (CCTV lens).
bb's gaan vrij snel. hoe dat bij mobius is weet ik nog niet. ik heb hem nog niet gebruikt omdat de keer dat ik m gebruiken wilde hij te snel uit ging (eigen instelling) of ik m vergat aan te zetten.Ik zal ff googlen hoe zo'n mobius er uit ziet.
Toothpick zie je de bb's ook vliegen? Ik wil ermee kunnen inzoemen zodat ik kan zien of de bb de persoon raakt.. hoeft natuurlijk niet perfect ofzo maar net als die filmpjes van novritsch dat je ziet dat je die gene raakt
ik heb ooit met photshop icm aftereffects een crosshair gemaakt voor de susat en specter drMet welk programma kan ik de crosshair erin monteren?