Scope/dot voor CM16 Raider

DannyPBakker

Well-Known Member
5 jul 2017
53
9
Trophies
4
Goedemiddag iedereen!

Mijn broertje en zoeken voor onze CM16 Raider een inzoom scope.
Waarmee je tot plus/minus 20/30m mee kan inzoemen.

Plus nog een korte vraag;
Een goeie bril die niet beslaat! Haha!
Iemand een suggestie !??

Hoop dat iemand hiermee kan helpen!!

Have a good one today

Thanks alvast !

Gr Danny

Laatst bewerkt:
Als mijn AEG is afgesteld op 330 FPS schiet ik zo'n 55/60 meter, hierbij maak ik gebruik van een 552 scope. Het voordeel van geen vergroting is dat je daardoor meer meekrijgt van je omgeving.

Nu heb ik m'n replica omgebouwd naar 430 FPS waarmee ik 70/75 meter schiet, aangezien ik hiermee dus net buiten bereik van de meeste 360FPS schietende replica's kan blijven heb ik eens een zoom scope besteld met variabele zoom 3 tot 9 keer. Hier heb ik alleen nog niet mee gespeeld, dus kan je er nog geen oordeel over geven...

Eventueel kan je ook kiezen voor een magnefier welke je kan wegklappen, maar daar hoor/lees ik verschillende ervaringen over, waar in het voornamelijk erg lastig lijkt om het goed af te stellen...

Wat je ook altijd ff kan doen is in een shop gaan kijken en proberen...

Succes!

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: DannyPBakker
Als mijn AEG is afgesteld op 330 FPS schiet ik zo'n 55/60 meter, hierbij maak ik gebruik van een 552 scope. Het voordeel van geen vergroting is dat je daardoor meer meekrijgt van je omgeving.

Nu heb ik m'n replica omgebouwd naar 430 FPS waarmee ik 70/75 meter schiet, aangezien ik hiermee dus net buiten bereik van de meeste 360FPS schietende replica's kan blijven heb ik eens een zoom scope besteld met variabele zoom 3 tot 9 keer. Hier heb ik alleen nog niet mee gespeeld, dus kan je er nog geen oordeel over geven...

Eventueel kan je ook kiezen voor een magnefier welke je kan wegklappen, maar daar hoor/lees ik verschillende ervaringen over, waar in het voornamelijk erg lastig lijkt om het goed af te stellen...

Wat je ook altijd ff kan doen is in een shop gaan kijken en proberen...

Succes!

Groet,
Peter

Ja wil sowieso nog een upgrade doen.
Dus misschien beter om daarna er eentje te halen.
En in een shop kijken etc is altijd wijs!

Ik bewaar je antwoord!

Thanks Peter!!

Voor op mijn DMR heb ik ook een 3-9x scope aangeschaft. Standaard heb ik hem op 3x staan, maar mocht ik het niet duidelijk kunnen zien, bijvoorbeeld het kleur bandje, dan zoom ik wat verder in.

Voor indoor met mijn AUG gebruik ik een holo-sight zonder vergroting

• Leuk
Mijn CM515 heeft nu een range van ongeveer 60 a 70 mtr en gebruik een Sniper scope 4x32
werkt perfect!

Bij deze raad ik hem aan!

Mijn CM515 heeft nu een range van ongeveer 60 a 70 mtr en gebruik een Sniper scope 4x32
werkt perfect!

Bij deze raad ik hem aan!

Kan je mij je setup en gebruikte BB's aangeven?

Heb mijn replica zo ondertussen wel helemaal aangepakt, maar kom voorlopig niet verder als bovengenoemde meters... :)

Alvast bedankt!

Groet,
Peter

Ga maar eens naar het airsoftcentrum als jij het einde van de schietbaan (~50m) kan halen in een rechte lijn op een .25 dan applausje
is goed! ik zal eerst me auto ff fixen want die deed het net niet... maar ik kom zo ie zo eens naar Geldermalsen! en zal het filmen voor je

• Leuk
Ik draag zelf deze goggle, nergens last van qua beslaan.

3025843-Bril-Thunder-foto-1.jpg