selector plug

gambit

Well-Known Member
Trophies
8
Hallo airsofters ik ben al een tijdje op zoek naar een fire selector plug voor mijn HK416. Ik heb de fire selector weg gehaald aan een kant omdat hij erg in de weg zat, en nu wil ik er een plug voor hebben maar kan deze niet vinden ik had er al een laten 3d printen door mijn broertje maar deze past ook niet is te klein. Heeft iemand een idee waar ik deze zou kunnen kopen of een 3d file zodat ik ze kan laten printen

bij voorbaat bedankt alvast
 
Mag ik vragen hoe een fire selector in de weg zit? Zelf nooit last van gehad namelijk, dus ben wel even benieuwd. 🧐

Overigens kan je broertje in de slicer van zijn 3D printer het model eventueel vergroten of verkleinen. Ik kan dat met mijn eigen 3D printer ook, dus als de geprinte plug te klein is gewoon met een schuifmaat het gat goed opmeten, de maatvoering bijstellen aan de hand van de opgemeten maat in de slicer en opnieuw proberen.

Ik kom verder op Thingiverse alleen een fire selector plug tegen van een VFC MCX, maar misschien kun je dat als basis gebruiken om iets aan te sleutelen qua maatvoering.
 
Ik had hem aan 2 kanten en aan de rechterkant kwam ik regelmatig met mijn vinger er tegen aan en ging hij in full auto. Bedankt voor de 3d file ik zal hem even door sturen en kijken of deze wel past
 
Terug
Bovenaan