Shotgun ervaring

kajvde

Member
21 mrt 2016
8
0
Trophies
1
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de CYMA: CM351MN SHOTGUN REPLICA (METAL VERSION)? Lees veel goede dingen op internet maar ben benieuwd of iemand deze replica hier heeft of iets in die richting. Wil misschien een shotgun aan gaan schaffen om te proberen en vond dit een mooi exemplaar om mee te beginnen en om te kijken of het iets voor me is.

Alvast bedankt!

Ik heb deze, alleen dan met opklapbare stock. Leuke replica voor indoor. Buiten zou ik hem niet in een normale skirm gebruiken. Zelf heb ik er een scope op gebeund omdat het erg lastig mikken is zonder richtmiddelen. Hop up is niet afstelbaar, maar met 0,25gr BB's schiet hij goed. Met 0,20's heeft hij naar mijn mening iets teveel hop waardoor de BB's op iets langere afstand omhoog gaan.

Ik heb ook een goedkope springer shotgun. Vrijdag nog indoor mee gespeeld en zelfs daar is het iffy. Het ene schot gaat prima en het andere schot gaat wat minder prima ;) Het is leuke gameplay die je er uit haalt, maar die van mij legt het vaak af tegen anderen met betrouwbaarder spul.

Ik heb een Double Eagle M56A btw.

Ik heb die (net als Rick191 met opklapbare stock) laatst ook gekocht en intussen 2x gebruikt bij ATC Helenaveen (Indoor). Ik ben er zeer tevreden mee voor wat het is. Om serieus mee te spelen ben je wel echt in het nadeel t.o.v. mensen met AEG's, omdat je natuurlijk toch wat precisie mist, en je natuurlijk niet snel achter elkaar kunt schieten. Bij mij vliegen ze ook wat hoog met .20, dus dat lijkt een standaard afwijking te zijn.

Ik vind het een geweldig ding om af en toe tussendoor te pakken voor de afwisseling. Fantastisch als je er mensen mee raakt (zeker op redelijk korte afstand kun je mensen goed te pakken krijgen). Ik kan 'm als back-up in ieder geval wel aanraden.

Hoi

Ik heb de cyma 350m die met full stock maar met kortere enkel loop.

Heel leuk voor indoor of hele compacte buiten velden

Zeer tevreden over!

APS CAM870 :) shell eject

Kort bereik, niet aan te raden voor veld maar CQB is het een killer.
Geen hopup, gewoon een holle pijp waar per schot tot 12 bb's doorheen gaan.

_20170116_115752.JPG

• Leuk
Waarderingen: Jan en Assault Captain