Side arm co2 of greengas

yannick-hurks

Well-Known Member
21 dec 2014
307
29
Trophies
6
Hallo,

Ik zat te kijken op unit13 en zag een mooie glock 19 replica maar deze is alleen green gas wat is nou het verschil en de prestatie ten opzichte van Co2 patronen?
 
weet alleen dat gas replicas het in de kou bijna niet tot helmaal niet doen
 
Wat Robin zegt klopt helemaal.
En bij kou moet je al aan 15 graden en minder denken.
De ene wat eerder de andere wat later.

Weet niet zeker maar denk dat de fps ook stabieler is.
 
Niet helemaal waar.
Mijn tm p226 presteerde de 16e prima en er kwam zelfs sneeuw uit de lucht vallen dus warm was anders.
 
Yupz, een TM presteert zelfs bij lage temperaturen nog heel degelijk (behalve de 1911's, dankzij hun dunne magazijn). En mocht het toch niet gaan kun je altijd nog een wat sterker gas nemen.

Goed TM for the win dus.

De G19 die de TS gezien heeft is waarschijnlijk een WE of een ASG(=KWA). Beiden hebben een potmetal slide, dat is zwaar en zal ook eerder minder presteren bij lagere temperaturen. CO2 behoud wat beter zn druk bij lage temperaturen en zal daardoor later minder gaan presteren. Nadeel is dat, naar mijn mening, de meeste co2 pistolen door merken gemaakt worden die qua kwaliteit niet je van het zijn, al is de prijs (buiten Nederland, hier in NL vragen veel handelaren woekerprijzen) meestal laag waardoor de prijs kwaliteit verhouding meestal wel in orde is.