SIG SAUER P226 X-FIVE co2 welke bucking ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
R

Robin2k7

Eigenlijk de ballen verstand van dat kleine spul laat staan hoe ik het in moet bouwen .

Vraag is de volgende , ik heb eigenlijk nooit goede hop gehad op deze 226 .

Iemand zei ooit gooi er een maple leaf bucking in maar ja welk type en de 60 graden variant of 70 ....

Graag wat advies want eigenlijk nog nooit wat mee gedaan .

Dank

Robin

iv1vkpul.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie iedereen denken ga maar je airsoftdealer en weet het je haarfijn uit te leggen , heb deze Sig 226 al bijna 3 jaar en durfde hem niet los te schroefen ivm teveel kleine onderdeeltjes veertjes en god weet wat dus uiteindelijk toch los geschroefd en eigenlijk kon je maar 1 gebogen plaatje er tussenuit halen die je hopup regelt behoorlijk simpel dus , maple leaf bucking erin hij schiet 350 fps dus makkelijk uit te zoeken welke ik moet hebben .

Gek eigenlijk zo,n hpa replica kan ik met mijn ogen dicht los schroefen en hier begon ik maar niet aan soms moet je effe wat risico nemen kennelijk .

Al doende leert men, is het spreekwoord toch? ;)
Om deze reden ben ik blij dat ik een verzamelaar (of is het toch hoarder?) ben en gelukkig een ruime keuze in replica's heb.
Ik heb van de week m'n Cyma MP5 opengehaald omdat deze ongeacht de instelling van de hop-up een afwijking naar rechts blijft houden,
Ik denk toch dat ik uiteindelijk de standaard plastic hop-up maar door een action army set met nieuwe bucking en inner barrel ga vervangen.
Ik ben dan toch bezig en weet dat meteen dat wat er nieuw in gaat wel gewoon goed moet werken.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Klopt helemaal dat geklooi is vaak part of the fun maar om wat voor reden dan ook kwam het er niet van , morgen even de juiste bucking bestellen , alles straks goed schoonmaken en dan zal het mij benieuwen hij schoot altijd na 10 meter of zo met een boogje naar beneden en omdat ik dat nooit als probleem ervaarde dat was de afstand dat ik iemand schoot met mijn side arm , toen ik een we19 glock kocht zag ik pas hoe ver je kon schieten met je sidearm daarna ben ik eens gaan nadenken over die sig 226

Al doende leert men, is het spreekwoord toch? ;)
Om deze reden ben ik blij dat ik een verzamelaar (of is het toch hoarder?) ben en gelukkig een ruime keuze in replica's heb.
Ik heb van de week m'n Cyma MP5 opengehaald omdat deze ongeacht de instelling van de hop-up een afwijking naar rechts blijft houden,
Ik denk toch dat ik uiteindelijk de standaard plastic hop-up maar door een action army set met nieuwe bucking en inner barrel ga vervangen.
Ik ben dan toch bezig en weet dat meteen dat wat er nieuw in gaat wel gewoon goed moet werken.

Wait there is an aftermarket hop up unit for the CYMA Mp5 D:, heb er net een overgenomen 2de hands.

Wait there is an aftermarket hop up unit for the CYMA Mp5 D:, heb er net een overgenomen 2de hands.

Volgens Gorwin van Risen Airsoft past er inderdaad een AA hopup unit in. Uiteindelijk zal de praktijk het leren, maar hij schijnt ze vaker vervangen te hebben.

Volgens Gorwin van Risen Airsoft past er inderdaad een AA hopup unit in. Uiteindelijk zal de praktijk het leren, maar hij schijnt ze vaker vervangen te hebben.

Heb er naar gezocht, kon het zelf niet zo vinden, maar goed als je op action army hop up zoekt zelfs met mp5 erbij krijg je alsnog honderden hits op hun sniper hop ups dus ja dat helpt ook niet.

Zeg blijf effe on topic we dwalen overal wel eens af maar jij ratelt steeds overal maar doorheen als een ongeleid projectiel

Uhm what, er wordt door iemand iets gezegd, daar reageer ik op, thats it. Ik ga niet voor elk topic weer de titel lezen omdat ik dan een beetje off topic zou gaan.

Pff, maar goed pak een maple leaf als het een standaard GBB bucking is, veel beter is er toch niet.

• Leuk
Het is ook handig om ff uit te zoeken of een maple leaf bucking op je standaard barrel past. Bij mijn WE glock kan je geen ML bucking op de standaard barrel zetten, want dan past hij niet meer in de hop up kamer.
En vaak ligt het ook aan de hop up arm die niet ver genoeg naar beneden gaat in een standaard kamer. Dus als je slechte hop blijft houden zal je wellicht ook een nieuwe kamer moeten kopen of de arm wat moeten bijbuigen.

• Leuk
Ok dan ga ik wel even persoonlijk naar de winkel kan ik altijd nog effe informeren , weet je dat hele bucking verhaal is best veel over geschreven op forums maar je leest weinig over buckings in side arms replicas .

Thanks

Ok dan ga ik wel even persoonlijk naar de winkel kan ik altijd nog effe informeren , weet je dat hele bucking verhaal is best veel over geschreven op forums maar je leest weinig over buckings in side arms replicas .

Thanks

Denk dat dit vooral komt vanwege het feit dat je met side arms geen 50-60m schoten gaat proberen te maken en de meeste GBB's toch wel ver genoeg schieten om te worden gebruikt binnen hun MDE, accuraat schieten is dan vaak belangrijker en dan is een andere barrel en .25/.28 wel genoeg.

• Leuk
Is waar natuurlijk ach als ik i.p.v 10 meter in de buurt van 20-30 meter kom ben ik al happy Hij schiet sowieso wat minder nauwkeuriger dan die We glock 19 maar dat boeit verders niet .

Eerste replica, eerste schmeplica =P Ik heb de mijne ook al lang verkocht.
Maar goed, voor sentiment is ook wat te zeggen ;)

• Leuk
Nieuw probleem de nieuwe bucking voldoet echter de seal is ook iets beter denk ik waardoor hij te hard schiet , Crono meestal 350-360 en nu 370 + , of ie nu beter schiet is moeilijk te zeggen in een schuurtje van 3 meter haha

Zaterdag weet ik meer , met gas kun je nog wat rommelen maar Co2 word lastig denk ik .

Robin

En dan te bedenken dat het nog niet echt warm is dan zit ik echt aan de 380 ..ik ga effe research doen .

Dank voor reactie .