Silencers (die met ringen en veren)

Elmer Cash

New Member
26 jul 2015
2
0
Trophies
1
Helaas vandaag bij het afstellen van mn tippmann de silencer in twee stukken gedraaid. Dat krijg je als je merk budget koopt :(

De laaste paar keer in tuscon versteld gestaan van het effect van een silencer, niet gevuld met foam, maar met kamertjes (wetgeving daar). Heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja, is het de aankoop waard?



Budget gezien collegegeld weer voldaan moet worden <50 euro.
 
Blasphemy!!!!!


Waarom een silincer op de tippy??


Dat ding klapt als een gek , mede daardoor is de tippy zo gaaf (en de recoil natuurlijk)


Ik zou er een amplifier op zetten als ik jouw was, helemaal stil krijg je de tippmann toch niet dus why not scare the hell out of them whahahahaha.


nee geintje , ik heb geen ervaring met functionele silencers. 
 
Buren laten me alleen maar sleutelen en testen mits ik het geluid wat demp, helaas is oude kapot en hoorde wat goeds over de silencers met kamers. Verder loop ik niet met een silencer rond hoor :p
 
Waarom zou je een hoop moeite en geld in een silencer steken om hem daarna alleen te proberen omdat de buren er anders last van hebben?


Ik zou zeggen, dit hoort nou eenmaal bij airsoft, en sinds ik lid ben van de NABV mag ik ermee testen wat ik wil.
 
Dit is meer een kwestie van respect voor de buren, ik vraag verder alleen om advies of iemand hiermee ervaring heeft. Als iemand kan zeggen of deze silencers echt werken, vind ik het niet erg een tientje of drie uit te geven om de komende paar jaar ergernis uit te sparen.
 
Waarom zou je een hoop moeite en geld in een silencer steken om hem daarna alleen te proberen omdat de buren er anders last van hebben?


Ik zou zeggen, dit hoort nou eenmaal bij airsoft, en sinds ik lid ben van de NABV mag ik ermee testen wat ik wil.