Silverback SRS

sherlockzor

Well-Known Member
12 apr 2018
571
327
Trophies
15
Hey gasten,

Zijn hier leden met een Silverback SRS?
Ik heb lang gezegd dat ik nooit zal gaan snipen in airsoft, maar na een jaar en een half begint het toch te kriebelen. Nu, laat de "koop gewoon een JG BAR10 en upgrade die meuk" comments maar achterwege. ALS ik ga snipen dan zal het met een silverback SRS zijn. (special snowflake blablabla ik weet het :p ik vind het gewoon een enorm vet ding)

Mijn enige zorg is de handling met mijn masker (geen grote ramp, heb ook brillen maar speel liever met masker), daarom zou ik graag eens eentje vasthouden en indien mogelijk door de scope staren.

Mijn vraag dus: Heeft hier iemand eentje die ik eens mag vasthouden?

heb er niet 1 die je kunt vasthouden maar ik waarschuw alvast: De SRS is slecht verkrijgbaar.
Verder is die ook niet zo uniek meer, zie hem steeds meer op skirms.

Bucking vervangen, evt fast hop erin zetten en gaan. De stock hop up is heel raar, 2 schroeven en nubs die je afzonderlijk van elkaar kan stellen. Maatje van mij heeft de silverback en is er verder erg over te spreken. Super stil en relatief weinig upgrades nodig(mag ook wel voor die prijs)

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Bucking vervangen, evt fast hop erin zetten en gaan. De stock hop up is heel raar, 2 schroeven en nubs die je afzonderlijk van elkaar kan stellen. Maatje van mij heeft de silverback en is er verder erg over te spreken. Super stil en relatief weinig upgrades nodig(mag ook wel voor die prijs)
absoluut ook een selling point voor mij dat die ootb best wel oké is.

absoluut ook een selling point voor mij dat die ootb best wel oké is.

Je zou evt de barrel nog kunnen vervangen, weet niet zeker hoe de kwaliteit is. Die maat van mij heeft hem iig gelijk vervangen. Hou rekening ermee dat de mags redelijk breed zijn (breder dan m4 denk ik) dus een pouch vinden kan tricky zijn.

Je zou evt de barrel nog kunnen vervangen, weet niet zeker hoe de kwaliteit is. Die maat van mij heeft hem iig gelijk vervangen. Hou rekening ermee dat de mags redelijk breed zijn (breder dan m4 denk ik) dus een pouch vinden kan tricky zijn.

ik heb gezien dat als je ze kantelt ze net passen in M4 pouches. Van de barrel ook nochtans goede dingen gehoord.
ALS ik hem zou kopen dan ga ik zeker eerst zo spelen voor er upgrades aankomen.

en moest er een barrel ingaan dan misschien toch eentje met RHOP, ook al dingen gelezen dat de SRS hopup daar wel mee omkan.

ik heb gezien dat als je ze kantelt ze net passen in M4 pouches. Van de barrel ook nochtans goede dingen gehoord.

en moest er een barrel ingaan dan misschien toch eentje met RHOP, ook al dingen gelezen dat de SRS hopup daar wel mee omkan.

That is gonna cost a pretty penny, maar is het vaak op deze gewichten wel waard.

Je kan ook de Skee nub erin zetten. Die is ook onwijs goed, wellicht niet zo goed als een r-hop maar scheelt wel wat €

Maar dat is een nub en R-hop is in essentie een bucking of mis ik nu iets van de Skee nub.

Klopt, maar de skee nub beslaat je hele window waar je een nub plaatst. Dus maximaal contact en onmogelijk om scheef te plaatsen. Naar mijn idee beste oplossing als je geen r hop kan doen of het geld eraan uit wilt geven

Klopt, maar de skee nub beslaat je hele window waar je een nub plaatst. Dus maximaal contact en onmogelijk om scheef te plaatsen. Naar mijn idee beste oplossing als je geen r hop kan doen of het geld eraan uit wilt geven

Ja okey, maar het is niet hetzelfde dat dacht ik even. Met die nub en een goede flat hop zal je idd ook een goede performance krijgen en met minder gedoe tov een R-hop, maar een R-hop wanneer goed gedaan werkt ook heel goed.

Maatje die hem heeft geeft aan dat ze niet in zijn M4 Pouches passen. tenzij je er enormveel rek in heb zitten. Hij heeft ze in M14 pouches Volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor