Simpele manier joule minderen

Tosp00ky4u

New Member
8 dec 2024
2
0
Hallo mensen van dit forum,

Ik heb een vraagje.
Ik ben redelijk nieuw in airsoft
Ik heb een replica gekocht op een Nederlandse site er van uit gaande dat hij op de Nederlandse waarden schiet. Maar nee dus hij schiet rond de 1.6/1.7 is er een simpele manier om dat zelf naar beneden te krijgen?
Of moet hij echt gedowngrade worden?

Het gaat om een noveske n4 gbb

Met vriendelijke groet,
Dominic

Bekend probleem met de Noveske N4 GBB. Heb er hier namelijk zelf ook 1. Waarschijnlijk de EMG/Double Eagle variant? Deze is volledig TM Spec. Toffe keuze, desondanks. Toffe replica.

Je zult een NPAS in de nozzle nodig hebben, waarmee je de output/joule kunt verminderen.

In de EMG/Double Eagle variant kun je dan kiezen. Ik heb gekozen voor de NPAS van Federal Concepts. De nozzle die echter standaard in de replica zit is hiervoor echter niet geschikt: je moet dan dus ook de nozzle veranderen, zie de productpagina van Federal Concepts. Ik heb toen gekozen voor de complete nozzle van Guns Modify, aangezien ik hier ook magazijnen van gebruik.

Andere optie is de Angry Gun NPAS Nozzle Complete. Geen ervaring verder mee. Zag wel dat de meeste mensen kozen voor de optie die ik ook had, omdat je altijd in geval dat je nozzle breek je makkelijk weer kan wisselen. Plus, veel gebruiken ook de Guns Modify magazijnen, omdat deze heel goed passen in de replica.

Ik weet ook dat er een EMG/Cyma variant is van de replica, ik durf niet de zeggen dat deze onderdelen dan ook werken.

• Leuk
Waarderingen: gambit
Dankjewel voor je reactie,
ja het is de EMG variant.
door uw reactie ben ik wel veel wijzer uit geworden alleen net 10 minuten te laat🙃
was natuurlijk uit me zelf ook op speurtocht gegaan waardoor ik waarschijnlijk had gevonden om hem terug te draaien.
en dat werd bevestigt door in link in uw post. Helaas wel te veel los gedraaid maarja zo leer je je replica wel beter kennen.

Heel veel dank voor uw reactie