simple paint job

DutchB4k

Member
5 jun 2015
5
2
Trophies
2
Na redelijk wat verveling kwam ik op het idee om de traid marks op mijn WE G18 C te verduidelijken.

Deze zijn namelijk ingegraveerd in de slide en outer barrel die beide zwart zijn.

Na een middag knutselen met wat witte verf van een spuit bus wat terpetine en wat wc papier kwam het makkelijkker voor oogen dat eerst gedacht.

Ben er achter gekomen dat het beste is om verf in een dopje te spuiten en dam met bijv. een tander stooker er op te plaasen.

Dan 1 veeg met de vinger en goed laaten drogen om vervolgens met zo min mogelijk terpetine op je wc papeer een zachte veeg te geven.

Dan snel een nieuw stukje wc papier on de rest er af te hallen zonder er te veel uit te halen.

Ik heb wat foto's van het resultaat plus wat gegoogelde foto's hoe het er zonder uit ziet.

2ps543q.jpg

-
vrt2cx.jpg

1znxttt.jpg

-
2igdf9c.jpg

Nice, ziet er goed uit. 

Ook netjes dat je de fireselector indicator zo gedaan hebt

Ziet er netjes uit ja! Zat er ook aan te denken om mijn M9 op deze manier aan te pakken. Leuk om te zien wat het resultaat kan zijn! 

Ziet er goed uit jonge,

Top dat je erbij vermeld hebt hoe je dit gedaan hebt.

Zo helpen we elkaar verder. ;)

Ziet er netjes uit ja! Zat er ook aan te denken om mijn M9 op deze manier aan te pakken. Leuk om te zien wat het resultaat kan zijn! 

@Jan, ik ben benieuwd hoe dat eruit gast zien. Je mag ook eerst op mijn M9 oefenen hoor! ;-) 

Bedankt voor de reacties.

Dit was een simpele test aangezien het alleen om de slide gaat.

Maar ik ben van plan om het zelfde op de aluminium behuizing van me mini uzi te doen die ik vaandaag binnen kreeg.

Moet er nochwel voor kiezen waar ik een rode of witte kleur toepas voor de fire selector letters (A,F,S)

Toch tijd genoeg voor treuzelen omdat ik morgen of de dag er na de andere bestelling binnen krijg en kan beginnen met de rail montage voor een redot.

En dan ook noch een hand guard rail voor maken.

Genoeg te doen dus.

<pre>
P.S. tip voor als je dezelfde WE glock 18c heb kijk uit met het
demonteren van de fire selector.

Hier zit namelijk een piep klein veertje en detent pin voor het
klikken van de selector.
Als je er jouw hand niet over of omheen legt zal deze door de kamer springen.
</pre>