Skirm 14 December Beginners Skirm

• Onderwerp starter Onderwerp starter Empfy
  • Startdatum Startdatum

Empfy

New Member
13 nov 2014
2
0
Trophies
1
Heren!

Binnen kort wil ik toch mee gaan doen met een skirm ( mijn eerste ).

Nu had ik begrepen dat je dit goed kan doen bij Balls and Arrows.

Wie komt er nog meer 14 december? http://ballsandarrows.nl/CMS/open-skirm-inschrijven/?action=evregister&event_id=82

Wil zelf dus ook gaan maar dat zal als indroduce moeten omdat ik nog eerst wil kijken of de sport echt iets voor mij is. Maar nu ken ik verder niemand die ook Airsoft doet. Betekent dit dat ik dus niet mee kan spelen omdat ik me niet als introduce kan aanmelden of kan dit op een andere manier wel?

Met vriendelijke groet, Wouter

Je kan je gewoon via B&A aanmelden, zij melden je dan aan als introducé.

Empfy, zou je de titel kunnen aanpassen met wat minder gebruik van HOOFDLETTERS?

Staat zo schreeuwerig ;-)

Dacht dat wij (ACN) opeens op hele korte termijn weer een Introductie Skirm hadden georganiseerd waar ik niets van wist, maar nee dus.

Maar +1 voor wat Peter zegt: aanmelden bij B&A, die regelen het verder.

En je mag natuurlijk, zoals bekend, altijd met ons meehobbelen als we naar een event gaan.

Handigste is dan om naar een veld toe te gaan waar ze zelf AA's verhuren. Dit kan voor zover ik nu weet bij Bunker Hill, Balls & Arrows, Ghost Town, Veluwe Airsoft en Paintball World Arnhem (zie ook andere posts).

Haha sorry Michiel.

Had de kop gecopieerd van de website van Balls & Arrows vandaar dat het in hoofdletters is!

Ja inderdaad had het nog even na gekeken en hun zouden de rest moeten doen ja. Was er alleen bang voor dat ik daar zou komen te staan en dat het blijkt dat ik niks mag omdat het niet geregeld is haha.

Heb me zojuist ingeschreven en ga dan even kijken hoe alles werkt. Volgend jaar is het plan om met een grotere skrim het een keer te proberen en wellicht met jullie mee te gaan!

Ben er alleen nog wel bang voor dat omdat het een beginner skrim is dat het spray and pray/te korte skrims worden. Heeft er iemand ervaring met beginner skrims bij Balls & Arrows?

Ik ben toevallig de 12e geweest bij de "beginners skirm" van B&A. Het enige waaraan je een beetje kon merken dat het een skirm bedoeld voor beginners was, was het feit dat de nieuwelingen voor de briefing nog even een kleine uitleg kregen (waarover weet ik niet, ben er niet bij gaan staan).

De missies waren niet super ingewikkeld, maar ook niet super simpel. Wel gewoon de gehele speelduur gespeeld.

Bijna iedereen van ACN gaat 14 december naar een training, vandaar de stilte hier....