Skirm in de regen! wat is verstandig?

Cooper2099

Well-Known Member
6 okt 2016
115
42
Trophies
8
Goedenavond allemaal!

Ik heb een vraagje betreft het skirmen in de regen.
Morgen ochtend word ik verwacht te gaan skirmen bij RSL Assendelft, hier wordt morgen ter plekke code geel weer afgegeven!:eek: Wat is verstandig? Replica huren van de organisator/ of kan je gewoon met eigen AEG in de regen spelen?

Graag hoor ik jullie ervaringen!

Nick;)

Weer of geen weer. Skirm gaat eigelijk altijd wel door.
Al zijn er gevallen bekend met grote hoeveelheden wind, waarbij er meer bomen dan BBs om je oren vlogen. Maar dan word hij ook afgelast uit veiligheidsoverwegingen. Gezien de verwachte wind, acht ik dat morgen ook niet onmogelijk.

Regen geeft wel weer een extra dimensie aan het spel en een andere gameplay. Maar technische gezien (roest ect.) maakt regen of geen regen mij niet zoveel uit.

Zie ook dit topic
http://www.airsoftclubnederland.nl/...ica-s-beschermen-tegen-regen.1978/#post-28864

• Leuk
Waarderingen: Cooper2099
Weer of geen weer. Skirm gaat eigelijk altijd wel door.
Al zijn er gevallen bekend met grote hoeveelheden wind, waarbij er meer bomen dan BBs om je oren vlogen. Maar dan word hij ook afgelast uit veiligheidsoverwegingen. Gezien de verwachte wind, acht ik dat morgen ook niet onmogelijk.

Regen geeft wel weer een extra dimensie aan het spel en een andere gameplay. Maar technische gezien (roest ect.) maakt regen of geen regen mij niet zoveel uit.

Zie ook dit topic
http://www.airsoftclubnederland.nl/...ica-s-beschermen-tegen-regen.1978/#post-28864
Thx voor de link naar bovenstaande topic! ik ga gewoon knallen, we zien we hoe het gaat:)

Wind heeft een grote impact op het spel. Snipers kunnen in principe wel inpakken als het goed waait. Ik heb één keer bij Bunker Hill Daarle gespeeld toen net bij het begin van het spel het echt begon te hozen. Was gaaf om te zien hoe niemand zich er iets van aantrok en gewoon het bos in stormde. Dat was wel in de zomer, in de winter zou ik het niet aanraden ;) Onderkoeling is niet leuk. :p

Laatste keer B&A ook redelijk wat regen gehad. Nobody cares. Voor vertrek naar huis / Thuis gewoon de boel netjes droog maken en er is niks aan de hand.

Regen maakt mij niets uit, wind daarentegen is kloten tot de macht 99999.

Gisteren op Wild Mountain ook. Diegene met wind mee hebben mazzel, diegene die tegen de wind in speelt kan inpakken. Ik kon langs 4 gasten sprinten en in het open blijven staan omdat hun BB's op een gegeven moment links afsloegen X'D

Mijn E&L heeft wel wat water over zich heen gehad bij de laatste skirm, maar dat ging gewoon prima. Hangt ook een beetje af waar je batterij zit en welke connectors je hebt denk ik.

Gister lekker potje geskirmt bij RSL Assendelft, en inderdaad geen enkel probleem om in de stromende regen te spelen!
Na afloop natuurlijk wel de boel goed droogmaken en spulletjes bij de kachel leggen en voila!

Thx for the info boys!;)