Skirm op 21 September 2014

tonb

Member
29 jun 2014
5
0
Trophies
1
wie gaat er op 21-9 nog ergens naar een Skirm ??? .
ik zag dat er voor de 21 nog niets op de ste stond dus daar om deze vraag
Laat even een reactie achter .
Gr. tonb
 
 
Hi Ton! 
Goed dat je een topic maakt hiervoor. 
Ik had zelf Bunker Hill in het vizier voor september maar ik weet niet even niet uit mijn hoofd of dat jouw weekend is, of het weekend er na. Zal ik zo even naar kijken :) 
 
ik heb het idee dat het de Veluwe gaat worden wie gaat er nog meer de 21ste sept ???of heeft er nog iemand een ander idee waar we naar toe kunnen ??
Gr tonb
 
Ik ga ook naar de Veluwe 
het is voor mij mijn eerste skrim als NABV lid dus alles is nieuw voor mij, ik ga ook alleen 
voor mensen die problemen hebben qua vervoer ? kan ik wel helpen (als het op de route ligt natuurlijk haha)
ik vertrek vanuit Den Oever (google maar) en kan via 2 kanten komen dat is via Amsterdam of via Flevoland 

laterss tot de 21e @ de Veluwe 
 
Mauren.
het is rsl Assendelft geworden met nog iemand van ACN dus als je nog niet geboekt heb op de Veluwe is dit misschien wat 
 
Gr tonb
 
Ik kan annuleren en dan hier voor gaan, qua locatie maakt het mij niet veel uit vind de gezelligheid ook erg belangrijk en zo leer ik wat mensen kennen binnen ACN 
dus dan ga ik voor RSL Assendelft 
 
 
Ik heb me aangemeld bij RSL dus als jullie het goed vinden lijkt het mij leuk om met jullie mee te gaan ;-)
gr Mauren
 
Tuurlijk. Maar waar kom je van daan? Wij uit de buurt van Breda.
 
Top gezellig ! Umm ik kom uit Den Oever Noord-Holland het is voor mij z'n 50 min rijden

Ander vraagje vanaf hoelaat kan ik terecht bij RSL?
 
Ik ben ook bij RSL tot de lunch... "helaas" een voetbal afspraak in de middag. 
Retteketet