Skirmen met meer introducees

Crix

Well-Known Member
21 feb 2018
562
252
Trophies
14
Hallo allemaal,

Binnenkort wil ik met een groepje vrienden van 8 tot 10 personen gaan skirmen.

Sinds een paar maanden ben ik lid en heb inmiddels mn eigen gear etc.
Sommige van de groep hebben het al een keer eerder gedaan en 1 vriend is al een tijd langer lid van de NABV.

Nu kunnen ik en het andere lid beide 2 introducees mee nemen, echter komen we er dan nog 2 tot 4 te kort.

Alle niet-leden zullen gebruik moeten maken van een huur set, daar willen we geen onderscheid in maken. Maar kunnen er meer introducees tegelijk mee? Kan zoiets normaal geregeld worden met een organisator, of is dit helemaal niet mogelijk?

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Neem even contact op met de organisatie. Die kan hoogstwaarschijnlijk wel jouw vrienden opschrijven als introducé. Zo zijn ik en m'n vrienden begonnen met airsoften.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Jan
is idd geen probleem ik weet dat 3Dvision in Daarle (AKA bunker hill) de mogelijkheid heeft op de website je zelf op te geven als intro zonder NABV lid. en volgens mij hebben ze plek voor 25 intro's met replica per dag.

bunker hill is wel een risico de kans is erg groot dat daarna veel speel velden en organisaties tegen vallen en datje er een dure hobby bij krijgt.
(het veld is wel echt op zn best als er weer wat meer bladeren aan de bomen komen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Jan
Bedankt voor de reacties! 'helaas' heb ik de hobby al gevonden en wie weet de rest dus straks ook!
Fijn om te horen dat dit een optie is.
 
volgens mij hebben diverse velden deze mogelijkheid wat ik weet
bunker hill
B&A
Darkforest
Wild mountain

Ook voor zover ik weet
dus volgens mij keuze zat
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Is het dan kij
volgens mij hebben diverse velden deze mogelijkheid wat ik weet
bunker hill
B&A
Darkforest
Wild mountain

Ook voor zover ik weet
dus volgens mij keuze zat


Is het dan op de site van deze locatie's kijken en je aanmelden?
 
Ja, vaak is er een formulier waar je je als introducé aan kan melden met de optie om een huurpakket te nemen. Dan ben je als het ware een introducé van de organisatie en heb je wat dat betreft niks met je maat te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: jurgen en Crix
Klopt wat rick zegt (natuurlijk)

Zo heb ik mijn 1e 4-5 skrims gedaan (toen pas nabv e.d. gaan aanvragen etc).
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick191
Klopt wat rick zegt (natuurlijk)

Zo heb ik mijn 1e 4-5 skrims gedaan (toen pas nabv e.d. gaan aanvragen etc).
Dat lijkt me ook de beste weg om te bewandelen, dan is het alleen hopen dat de cummunity zo open is dat mensen graag meningen en info willen delen..
 
Paulus mijn persoonlijke ervaringen, Is dat je bijna altijd geholpen wordt, Vvaak als je het vraagt mag je andere replica's bekijken voelen,schieten etc. (meeste zijn trots op hun spullen en vertellen en laten het je graag zien) zijn nauturlijk uitzonderingen maar dat is mijn persoonlijke ervaring, ik prober het zelfde te doen als iemand hulp nodig heft.

Tot op heden vind ik het open gemeenschap en ook een eerlijke gemeenschap (zal natuurlijk soms iets anders gaan)

Maar ik zie geregeld telefoons op tafel liggen bb flasje overall reserve guns gewoon op tafel terwijl er een game aan de gang is,
(in de meeste voetbal kleedkamers wordt nog meer gejat :()
Ik heb het idee dat 99% daar echt voor zijn lol is en geen dingen van andere wil of gaat pakken.
 
Paulus mijn persoonlijke ervaringen, Is dat je bijna altijd geholpen wordt, Vvaak als je het vraagt mag je andere replica's bekijken voelen,schieten etc. (meeste zijn trots op hun spullen en vertellen en laten het je graag zien) zijn nauturlijk uitzonderingen maar dat is mijn persoonlijke ervaring, ik prober het zelfde te doen als iemand hulp nodig heft.

Tot op heden vind ik het open gemeenschap en ook een eerlijke gemeenschap (zal natuurlijk soms iets anders gaan)

Maar ik zie geregeld telefoons op tafel liggen bb flasje overall reserve guns gewoon op tafel terwijl er een game aan de gang is,
(in de meeste voetbal kleedkamers wordt nog meer gejat :()
Ik heb het idee dat 99% daar echt voor zijn lol is en geen dingen van andere wil of gaat pakken.


Wat je hier omschrijft is ook precies wat ik dacht, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Dank voor je input.
 
Mag ik intro zijn?
Mijn VOG is net binnen en gaat nu naar NABV. Eindelijk.
Maar goed, voorlopig denk ik maar even zo.
 
Ja, je mag eigenlijk altijd intro zijn. Maximaal 6 keer per jaar. Wanneer je Pas binnen is mag je dus ook als NABV lid deelnemen. Let er dus wel op dat je met een NABV lid mee moet, of dat de orga jou als Intro aanmeld! Sommige velden acepteren geen losse intros
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Ja, je mag eigenlijk altijd intro zijn. Maximaal 6 keer per jaar. Wanneer je Pas binnen is mag je dus ook als NABV lid deelnemen. Let er dus wel op dat je met een NABV lid mee moet, of dat de orga jou als Intro aanmeld! Sommige velden acepteren geen losse intros

Hey dank je voor je reactie. Ik zag dat ze Bunker Hill gaan spelen. Iets met Operation Backfire. Tweedaags evenement.
 
Za 14 april gaan wij met een groepje naar dark forest (o.a. ook 2 gasten die vorige week voor t eerst hebben geskirmd dus vrij nieuw). Volgens mij kan je je via de organisatie gewoon aanmelden als intro. Zou leuk zijn als jullie er ook zijn.

Voor meer info kijk onder t skirm gedeelte: za. 14 april dark forest.
 
De rest van de groep zal komend weekend nog niet gaan, maar misschien dat ik er zelf wel bij ben zaterdag. Even kijken of ik toch nog iemand mee krijg..
 
De rest van de groep zal komend weekend nog niet gaan, maar misschien dat ik er zelf wel bij ben zaterdag. Even kijken of ik toch nog iemand mee krijg..

Zou leuk zijn... inmiddels zijn wij met 12 man.