Skirms bijhouden via NABV portal.

Paranoid

Well-Known Member
17 okt 2017
250
96
Trophies
12
Korte maar simpele vraag: Houden jullie de bezochte skirms bij op het NABV portal?
Gezien dit niet automatisch gebeurd.
Ik heb dit jaar al een aardig lijstje.
UHswkUP.png

Kort en simpel antwoord. Ja als het goed is houd iedereen het bij, aangezien het verplicht is.

Ik vergeet je soms maar dan vul ik na een maand of 3 aan de hand van mijn bankafschriften alles nog even in. Wat Sander zegt: het is verplicht

Volgens mij is het niet verplicht om alle skirms in te voeren, maar meer enkelen om aan te tonen dat je actief bent? Dat staat er ook bij in het portal.

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Beginnersvraag: waar vul ik dit in op de site van NABV? Mijn NABV en dan..?

Op je NABV inloggen en dan bij de optie agenda. Je bent niet verplicht alles in te vullen. Zolang je maar kunt aantonen dat je actief met de sport bezig bent.

Je moet actief speler/skirmer zijn. Wat is actief? Volgens de NABV 1x per jaar.
Hou ik het bij? Nee ik heb er minimaal 2 skirms in staan. En dat is voldoende. Ze hoeven niet te weten waar ik allemaal speel. Ik ben nergens bang voor maar geef het liefst niet onnodige privacy weg.

• Leuk
Waarderingen: paul37 en RamonDales
Ja; leuk om bij te houden en omdat het een vereiste is van de NABV :)

Wel jammer dat het niet automatisch gebeurt. Had relatief eenvoudig gekund.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb dit ook half gelezen, dacht ook dat het verplicht was ze allen bij te houden, ook al ben ik zeker dat ik er altijd een paar mis omdat ik het niet consistent bij houd. Vindt het ook overdreven gezien de NABV waarschijnlijk redelijk nauw samenwerkt met de orga's en ze aan de hand van mijn nummer snel erachter kunnen komen waar ik ben geweest.

Ik kan het makkelijk bijhouden via onze datumprikkers en skirm topics. Ik vul het dan wel weer pas einde van het jaar in, in de portal. Had idd fantastisch geautomatisewrd kunnen worden met het scannen van je passen

• Leuk
Waarderingen: Toothpick