Skirms in Duitsland

Rick Raats

New Member
2 aug 2016
1
0
Trophies
1
hallo ik heb een vraag. ik ben 14 jaar oud en ik wil gaan skirmen in Duitsland. maar ik kan op Google nergens een open skirm vinden voor een dag en waar je ook een kit kan huren. zouden jullie hier misschien meer over weten waar er open skirms zijn het liefst in de buurt van Roermond en Venlo.

alvast bedankt.

groet Rick Raats.

Wil je dat echt???
Ze schieten daar alleen maar single shot,ook op buitenlocaties.
Dan kan je beter naar de belgen huppelen. :)

ja dat weet ik ,maar in België moet je zestien zijn en in Duitsland mag het vanaf 14 jaar

Achzo.
Ja,dan ben je in duitsland eerder aan de beurt.
Maar ik zou niet weten waar daar bij jou in de buurt skirms worden gehouden over de grens. :|
Snorry.

Voor skirms in DE zou ik ook niet weten waar te zoeken. Maar mijn duits is ook niet zo goed.

Hoi hoi net wat vladimir zegt de reden voor 14 jaar en spelen is omdat je alles aan het single shotten bent

Verder is belgie opzich een goede echter zal er wel daar ook het een of ander zijn waarom vanaf 16 mag(super visie extra bescherming/iets minder fps etc etc)

Mijn persoonlijk advies effe wachten en lekker in nl spelen makkelijker en leuker en veiliger ;)

Die snap ik niet?? Waarom is single shot minder leuk? Ik speel eigenlijk altijd op semi. Spray and pray is niet mijn tactiek.

Ontopic: helaas geen idee waar in Duitsland skirms voor 14 jarige worden georganiseerd. Het beste kun je Google raadplegen daarover. Succes en hopelijk vind je wat.