Skirmshop.nl (Gear & Upgrades) Web & fysiek

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Hallo Acn leden vrienden en volgers.

Sinds kort is er een nieuwe airsoftshop. Ze stellen zich hier voor:

Door airsofters voor airsofters met de naam SkirmShop.

Je kan ons vinden op http://www.facebook.com/skirmshop

Stel al je vragen daar.
Zoek je wat vraag het ons!
We zijn leverancier van de volgende merken:
Lonex internals accessoires en flashmags.
Vfc internals accessoires en magazijnen
Lct internals accessoires en magazijnen
Maple leaf stainless steel precision barrels en buckingen.
Tienly Motoren deze behoren tot de top! Ze worden met de hand gemaakt en zo gebouwd dat die niet heet word voor top prestaties af te leveren.
R-hop en m nubs
Deze gebruik je voor inner barrels te modden waardoor je verder en accurater schiet.
Ook zullen wij barrels gaan verkopen met r-hop er al in en hopups met m nub erin.
Sorbopads gericht op de nl fps markt
Mosfet zijn we op het moment nog mee bezig.
Als het hier niet vermeld staat betekent het nog niet dat wij het niet kunnen leveren maar dat we het niet op voorraad hebben.
Dus hopelijk tot snel !
 
Laatst bewerkt:
Maarreh... hoe geef ik in die shop dan aan dat ik ACN lid ben? :)
 
De 5% korting geld bij mijn weten alleen voor Acn team leden ;-)
 
Door het laten zien van je ACN patch (en de Bakkies kennen zo'n beetje alle ACN leden wel persoonlijk ondertussen ;-) )
 
Snap niet dat ik hier nog niks heb neergezet...


Heb al enige tijd contact met de heren van Skirmshop. Altijd goed advies, wordt altijd met je mee gedacht en denken ook altijd aan jouw budget in plaats van zo veel mogelijk te verdienen. Dit is de nummer 1 shop voor RUS gear en upgrades!
 
Helemaal mee eens!


En wat mij betreft ook de nummer 1 shop voor andere type AA's en gear. Inderdaad altijd helpen en meedenken, niets is te gek. Dit is nou echt zo'n shop "voor en door Airsofters". Waar andere het alleen maar zeggen doen ze het echt.


Hopen dat anderen hun voorbeeld volgen qua klantgerichtheid. Dikke duim.


 
 
Ik heb hier ook keer bestelling gedaan. Top service. Er was een motor die ik wou hebben maar die had hij niet.wel andere gekregen die ik mocht testen en houden. Deze zit nu bijna jaar later nog steeds in mn gearbox.
 
Ik heb contact gehad met Skirmshop voor het upgraden van mijn VSS Vintorez. Na een kort overleg waren we er al snel uit.
  • - V3 lonex hopup
  • 410mm maple leaf AEG barrel
  • 60° macarone maple leaf bucking
  • Maple leaf nub tensioner

Dat was het verlanglijstje... helaas was het een en ander niet in stock, maar bleek al wel onderweg te zijn naar Nederland. Eenmaal in Nederland kreeg ik een seintje en kon ik bestellen. Skirmshop levert ook een montage service wanneer het om een complete set gaat. Hier heb ik dan ook met mijn beperkte Technische Airsoft skill gebruik van gemaakt.

Vandaag was het zover:
ss1.jpg

Netjes in een doos die licht aan voelde, maar er was niets te horen qua rammelen of wat dan ook.

ss2.jpg

Daarom dus... alles zat stevig bij elkaar met behulp van proppen papier.

ss3.jpg

De set zelf was ook nog eens veilig verpakt in bubbelplastic.

ss4.jpg

En zo ziet het setje eruit in z'n geheel. Binnenkort gaat de VSS open en kan de set er zo in.

Ben erg benieuwd naar de verbeteringen, maar zeer tevreden over de snelheid en service van Skirmshop :)
 
Ziet er netjes uit Stey.
En nette service van de shop.
Daar worden wij blij van. :D
 
Was ook wel heel blij met hun alleen soms was het moeilijk over te brengen wat ik wilde, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen plus het feit dat hij antwoordt op de dag zelf nog, in het weekend en ook dik na tijden dat winkels niet meer open zijn. Ik heb er zelf vet, sorbopads en een nieuwe cilinder gehaald. Eerder ook al een lonex hop up en qua verzenden zijn ze snel. Hoop alleen dat ze nog wat andere merken onderdelen in het assortiment brengen anders is het een beetje eentonig met vooral lonex voor de gearbox.
 
Zoals eerder gezegd heb ik ook al enige tijd goede ervaringen met Skirmshop! Ik heb ook een hopup (Lonex v2) en barel combi in elkaar laten zetten. Dit inclusief r-hop en Lonex 70gr bucking.

Prima zaak!
 
Maar hoe kan je het slopen, het zat toch al in elkaar?

@Doron, hun preinstallen ook al r-hop patches?
 
Graag on topic blijven, het is een winkel review, geen tech topic.
 
On Topic: Binnen no-time had ik vervangende onderdelen (3 dagen).

Je raadt het al: Ik sloop het weer.

Wordt tijd dat ik iemand om assistentie ga vragen.
 
De upgrades zijn allemaal gelukt met heel veel hulp van Skirmshop... man, die gasten zullen wel gek worden van mij.

Om het goed te maken heb ik vrijdag 2 andere goggles besteld. Wat denk je? Nu al binnen! Heerlijk, snelle service en goeie communicatie. Als je iets niet zeker weet, gewoon een mailtje sturen en je hebt binnen no-time reactie.
 
Stey;20455 zei:
De upgrades zijn allemaal gelukt met heel veel hulp van Skirmshop... man, die gasten zullen wel gek worden van mij.

Om het goed te maken heb ik vrijdag 2 andere goggles besteld. Wat denk je? Nu al binnen! Heerlijk, snelle service en goeie communicatie. Als je iets niet zeker weet, gewoon een mailtje sturen en je hebt binnen no-time reactie.

Wat deed je dan verkeerd Stey dan weten de volgende ook wat ze niet fout moeten doen :).
 
Gigantisch veel onkunde @Rebelattack .
Ik had de hopup nog actief staan op het moment dat ik het een en ander wilde demonteren, en zo sloopte ik de bucking.

Na (heel veel) uitleg van Skirmshop is het mij uiteindelijk dan toch gelukt, en nu wordt het inschieten geblazen. Er is mij gezegd dat het zeker 4000 bb's kan duren voodat alles goed ingesleten is.
 
Hoeveel levertijd hebben ze?
Heb een onderdeeltje bestels die in een envelop past.