Slide release WE tech Makarov werkt niet meer*OPGELOST *

Redrum

Well-Known Member
31 mrt 2015
56
22
Trophies
8
Hallo allemaal,

Ik heb gister een mooie WE tech makarov binnen gekregen. Alles werkte prima, totdat ik vandaag de binnenkant wou bekijken.
Ik haalde zoals het hoort de triggerguard naar beneden, haalde slide naar achter en daarna omhoog. Meteen hoorde ik een metaal achtige klik (klikje). Verder was alles in orde. Toen ik de slide er weer op deed en test vuurde was alles prima..totdat ik naar de slide release keek, hmm die hing er wel heel zielig bij. Hij is op 1 of andere manier losgeraakt van iets.....Ik zag een miniscuul veertje onder een uitstekeltje van de release maar als ik die weer boven dat uitstekeltje zet, staat er weer wat spanning op, maar hij gaat nog steeds niet terug in de goede positie,,,,,
https://www.youtube.com/watch?v=7yJ8nWqHprA

bijgevoegd een video om te laten zien wat hij nu doet....hij hangt dus los, en blijft niet omhoog staan zodat er echt spanning op staat en dat hij de slide tegenhoudt....

wat kan ik hier aan doen?
Thanks alvast.
Gr
Gerjo

Geen idee wat er fout ging....Zodra ik het magazijn er in deed was de slide release weer vast..of het zo hoort weet ik niet, maar het werkt wel weer...
En wat ik heb geleerd ervan? Niks bijzonders, behalve dat de slide release met een gruwelijke klein veertje op spanning word gehouden.......

Dan ga ik iig niet naar de Makarov kijken als side arm.
Klinkt alsof er heel weinig voor nodig is om het fout te laten gaan (buiten jouw schuld om uiteraard).
Maar vervelend! Ik hoop dat dit je in de toekomst bespaard blijft.