Sling mount

Blade

Well-Known Member
6 mrt 2015
409
242
Trophies
15
Ik weet niet of andere mensen hier ooit mee te maken hebben gehad, maar ik zou graag een extra sling mount op mijn AA hebben en om precies te zijn in de stock van mijn Scorpion Evo 3...


Alleen daar zit natuurlijk geen RIS rail om een kant en klare sling mount op te bevestigen.


Dus na een tijdje zoeken kwam ik hierop:


l_100005661_2.jpg



960922.jpg



IWC-QD-Micro.jpg



De zogeheten doe het zelf sling mount cup/socket/stud. Zelf even gaatje boren, dat ding erin bevestigen en klaar is kees...


930stock1.jpg



IWC-QD-Micro-in-MOE.jpg



Ja niet dus, als ik op de engelse benaming ga zoeken dan vind ik echt alleen maar amerikaanse bedrijven die ze niet naar het buitenland willen versturen en hoe ik deze in het nederlands zou moeten noemen, kan ik zo snel niet bedenken.


Normaal is the internet my friend, maar nu dus even niet. Dus heeft iemand als eens zoiets gekocht en op zijn AA gemonteerd?
 
hehehe je bent flink aan het zoeken geweest zo te zien.


Ik had alleen iets duidelijker moeten zijn, want ik zoek eigenlijk de verzonken versie, aangezien ik em niet wil laten uitsteken.


Dus degene waar ik specifiek naar op zoek ben is de Noveske flush QD sling mount


IMG_0151.jpg
fm-qd_2_large.jpg



https://youtu.be/uDTK7q3-G-0


 


 


En dan het liefst via een europese website, want via ebay kan het wel vanuit amerika, maar dan zit je weken erop te wachten :(
 
Nou ja flink zoeken wil ik niet zeggen hoor. Was ongeveer 10 minuten op Google ;-)
 
http://m.uttings.co.uk/c633-rifle-slings-and-swivels/

Helaas hebben ze alleen voor hout maar ik denk als je er een mailtje aan waagt dat ze vast wel aan de versie die jij wil kunnen komen. Maar dan komt ie ook vermoedelijk uit de usa en dan kan je hem net zo goed zelf daar bestellen. Shipping duurt gemiddeld zo'n 10 dagen dus dat valt ook wel mee
 
Met een houtboor en enige voorzichtigheid is zo'n ding ook te verzinken in het kunstof.
 
Met een houtboor en enige voorzichtigheid is zo'n ding ook te verzinken in het kunstof.

Je moet er dan wel een extra ring achter doen ,om scheuren van het plastic te voorkomen 
 
degene die ik zoek is ook speciaal om in kunststof te bevestigen, de vierkant moer die aan de binnenkant gebruikt wordt heeft op iedere hoek een opstaande punt, zodat ie zichzelf verankert in het kunststof zodra alles aangedraaid wordt