Sniper is op zoek naar een sidearm? maar welke, advies graag!:)

arjanW

Member
1 jul 2014
8
0
Trophies
1
<pre>

Hallo allemaal</pre>

In mijn airstoft tijd neem ik eigenlijk altijd de rol van sniper aan met mn vertrouwde MB03C:) Helaas mis ik tot op heden een goede sidearm en holster. Ik ben wat aan het zoeken gegaan en kwam het volgende tegen, ps. ik ben niet geintresseerd in een GBB..

http://gunfire.pl/product-eng-1152193367-CM122-Replica.html

http://gunfire.pl/product-eng-1152195276-AEP-CM123.html

Beide lijken me goede modellen en ook de revieuws zijn goed. Na wat verder zoeken heb ik ook de glock gezien, deze lijkt wat accessoires te hebben hier en daar en ook het holster is te vinden van hard plastic wat mij beter lijkt.

Nu is mijn vraag:

Heeft iemand ervaring met electronische sidearms? wat vinden jullie ervan?

Is de Glock een betere keuze? en waarom? of zijn de genoemde modellen ook prima?

Op welke punten moet ik kritiek zijn bij het zoeken van een sidearm?

Zoals genoemd ben ik vaak sniper, ik het handiger om een holter op de borst te dragen of 1 aan het been?

Indien er verder tips zijn hoor ik deze natuurlijk heel graag!

Dankjewel alvast

Hey Arjan,

Ik doe even lekker lui en verwijs je door naar dit topic:

http://www.airsoftclubnederland.nl/forums/#/discussion/542/sneaky-sluipschutter-stelt-zich-even-voor/p2

Mijn posts gaan over de G18 en Colt M1911 beide AEP`s. Maar misschien is het handig het hele topic even door te lezen.

Ik weet zeker dat je daar antwoord op je vraag zult vinden. Als je nog andere vragen hebt. stel ze gerust ;)

Greetings

Dankje voor je snelle reactie!

Ik had deze natuurlijk ook zelf kunnen vinden maar helaas spendeer ik niet zoveel tijd op het forum:$ Die G18 was ik inderdaad in geintresseerd echter kan ik alleen een GBB versie vinden. Gunfire en taiwangun staan ze niet.. iemand een idee?

verder zou ik graag wat tips willen hebben over dat holster.. misschien is het alleen eigen voorkeur maar dan weet ik dat tenminste:) ik hoor graag jullie meningen!

Lig je vaak op je buik als sniper? Zoja dan moet je een holter nemen voor op je been of riem. Mijn holter zit vast aan mijn combat belt die weer onder mijn ghillie zit.

Toch nog even terug naar dat andere forum en gewoon de link naar Taiwangun aan klikken Arjan ;)  of deze pakken ;P :

http://www.taiwangun.com/en/cm-030-cm

Dit is het holster wat ik heb. Kwaliteit is naar de prijs redelijk. Mag clip heb je niks aan. Maar het holster werkt prima.

http://www.dx.com/p/convenient-quick-release-nylon-plastic-waist-pistol-holder-for-g17-black-254777#.VLETSGc5BoI Ik raad alleen wel aan om eerst even de juiste hoek van het holster te bepalen, en dan seconden lijm tussen het draai deel te doen. Anders hangt je replica er naar verloop van tijd op de kop in, omdat dat ding van zelf gaat draaien. Zelfs als je de imbus idioot strak aan draait.

Greetings

Ik heb een paar keer een AEP gezien en het grote voordeel is dat het in veel koude temperaturen werkt. Het nadeel in mijn ogen is de kleine strip BB's in plaats van een magazijn en de terugslag/wapen handelingen die je mist. Dat is juist zo tof van een GBB :) 

Als je dan toch een GBB wilt en je hebt wat uit te geven, KWA M9 PTP <3 <3 <3 ;) Lelijke glocks moet je niets mee doen joh! 

Uhuh,Jan heeft het weer bij het rechte eind.

Zal wel komen door zijn verjaardags cadeau,diezelfde KWA M9.

Ik heb zelf ook een M9 maar dan van een ander merk.

En ook ik vind een glock moeders mooiste niet.

Maar weer ff on-topic: ik gebruik als side-arm bij mijn sniper een Mp7.

Klein,licht en bad-ass looks

Bovendien veel ris voor o.a.laser of lamp of reddot.

Kost peanuts bij Taitaigun.

Voor n aep zou ik gaan voor de beretta m92a1 heeft silencer of zoals @vladimir zegt gewoon n mp7 of mp5k
klein en compact :)

Voor n aep zou ik gaan voor de beretta m92a1 heeft silencer of zoals @vladimir zegt gewoon n mp7 of mp5k klein en compact :)

Wat is de meerwaarde van deze silencer? Hoeveel skirms heb je hiermee gespeeld?

Ik dacht dat zo'n silencer er alleen cool uitzag, je replica onhandig groot maakte en maar een heel klein beetje het geluid vervormde, niet eens zozeer minder maakte?

Ik vind m dr alleen vet uit zien
heb nog nooit n skirm gedaan :(
Nog half jaartje en dan mee als introduce ;) @peter

Helemaal mee eens, gewoon een desert eagle aanschaffen :-P,, size does matter You know ;-)

ASG G17. meest degelijke Glock die ik tot nu toe heb gezien.

Zo oogt hij in ieder geval wel, maar @arjanW heeft hier helaas niet veel aan aangezien hij niet geïnteresseerd was in GBB's. :(

Je kan ook 2 holsters pakken. 1 op je borst/been/etc en een andere vastzetten op je sniper. Lig je in positie en komt er iets dichterbij in side-arm range dan is het een kwestie van links of rechts naar voren steken (je arm dus) om snel en makkelijk je side-arm te pakken.

Klein detail, ASG verkoopt ook AEG glocks . Maar voor zover ik weet zijn dat cyma rebrands, dus kom je praktisch op het zelfde neer