Sniper zo stil mogelijk maken

bvdzeeuw

Well-Known Member
7 jun 2015
852
487
Trophies
18
Heb sinds kort weer een sniper gekocht en hem gelijk volledig geupgrade maar nu wil ik hem zo stil mogelijk krijgen. Meeste geluid komt van de piston die op je airnozzle klapt wanneer je vuurt. Kan ik een sorbopad op doen maar heeft dat effect op je cilinder volume?

Dempers werken naar mijn mening niet echt en versterken t geluid soms alleen maar. Wat hebben jullie gedaan om je sniper stiller te maken?

Als je in een cylinder korter maakt wat denk je dat het doet met het volume :P. Je kunt een silencer gevuld met foam proberen maar gezien daar niet het meeste geluid vandaan komt zal dat niet veel uit maken.

Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen geluids dempend foam in de stock en tussen de inner barrel en outerbarrel. Misschien dat dat kan werken :P

Gewoon volledig vol purren met purschuim... geen geluid meer

Volgens mij was het ook een kwestie van cilinder volume en barrel volume op elkaar afstemmen. Als je cilinder teveel lucht produceert wordt dat omgezet in extra geluid. Daar zou een sorbopad ook mee kunnen helpen. Zou je evt wel een andere veer moeten gebruiken.

dan gaan we eerst een sorbopad proberen. Silencer maakt je rifle ook gelijk langer, iets wat ik wil vermijden..
En anders prop ik hem vol met foam, kijken of dat helpt..

Zou zelf inderdaad gewoon sorbo pad proberen.

Een tip, ga niet proberen zelf van foam ringetjes te maken en inplakken.
Deze worden naar een X aantal klappen poreus en dan afbrokkelen. dit gaat dan rotzooi in je cilinder en barrel achterlaten.

Alle lege ruimtes in je stock vullen met purr, zo zwaar mogelijke bb's gebruiken, sorbo pad, een zo licht mogelijke piston met een airbrake en een niet al te zware veer, hoe sterker de veer hoe harder de klap.

Alles er uit en ombouwen naar hpa?;)
Ik kwam laatst een hpa sniper tegen en dat ding was echt muis stil:p

Alle lege ruimtes in je stock vullen met purr, zo zwaar mogelijke bb's gebruiken, sorbo pad, een zo licht mogelijke piston met een airbrake en een niet al te zware veer, hoe sterker de veer hoe harder de klap.

m140 zit erin zou uit mn hoofd. met een paar ringen eraf geknipt omdat die exact 499 schoot op mijn chrono...
Zal de buttstock vol met purr spuiten kijken of dat helpt icm sorbopad

je hebt verschillende type veren. Pin je niet te veel vast op 1 merk als je opzoek wil naar een stillere replica.